پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نماز جماعت در حرم حضرت معصومه(س)

حوزه/ جمعی از مردم قم با حضور پرشور خود در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) بر خلاف مصوبه شورای تامین استان به برپایی اقامه نماز جماعت در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر اقدام کرده و خواستار برداشته شدن حائل‌های اطراف ضریح مطهر شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، جمعی از مردم قم  با حضور پرشور خود در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) بر خلاف مصوبه شورای تامین استان به برپایی اقامه نماز جماعت در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر اقدام کرده و خواستار برداشته شدن حائل‌های اطراف ضریح مطهر شدند.

با اعلام خبر ورود کرونا به قم آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) به‌عنوان یک پناهگاه معنوی، تمهیدات ویژه‌ای را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا پیش‌بینی کرده است.

از ساعت ۱۵ روز دوشنبه نیز آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) بر اساس مصوبه شورای تامین استان قم میله‌های حائلی را اطراف ضریح مطهر قرار داد و نمازهای جماعت و مراسم‌های مذهبی خود را به صورت موقت متوقف کرد.

با وجود اعلام مصوبه شورای تامین استان در صدا و سیمای مرکز قم و بلندگوهای حرم مطهر، حجم قابل توجهی از مردم استان قم به حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها آمده و خواستار برداشتن میله‌های حائل شدند که مسئولان آستان مقدس نیز با توجه به پیگیری زیاد عاشقان به خاندان عصمت و طهارت(ع) با درخواست آن‌ها اعلام موافقت کردند.

همچنین زائران حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) بعد از اذان مغرب و عشاء نیز در شبستان امام خمینی(ره) گردهم آمده و خواستار برپایی نماز جماعت شدند و مسئولان حرم مطهر نیز با توجه به اصرار زائران، زمینه اقامه این نماز جماعت را فراهم ساختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha