پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر کل اوقاف مازندران

حوزه/ حجت الاسلام حیدری با اشاره به وجود هشت هزار و ۱۰۰ مکان مذهبی در استان، گفت: در حال حاضر چهار هزار و ۶۴۸ مسجد ثبت شده در استان داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز در جلسه هماهنگی کانون های مساجد استان با اشاره به وجود هشت هزار و ۱۰۰ مکان مذهبی در استان، گفت: در حال حاضر چهار هزار و ۶۴۸ مسجد ثبت شده در استان داریم.

وی با بیان این که دو هزار و ۵۰۰ مسجد استان دارای هیأت امناء هستند، افزود: علاوه بر این ۳۱۳ مسجد استان امام جماعت صبح و همچنین ۲۱۰ مسجد دیگر نیز نماز جماعت در سه نوبت در آنها اقامه می شود.

حجت الاسلام حیدری به فعالیت هزار و ۹۰۰ امام جماعت در مساجد مازندران اشاره کرد و گفت: از همه توان خود در جهت تقویت کانون های مساجد بهره خواهیم گرفت.

مدیر کل اوقاف مازندران کانون های فرهنگی هنری مساجد را ظرفیت مناسبی در جهت تقویت باورهای دینی و اعتقادی در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: باید از این ظرفیت های ارزشمند بیشتر در جامعه بهره گرفته شود.

حجت الاسلام علیخانی، مدیر کانون های مساجد مازندران نیز در این جلسه از وجود هزار و صد کانون فرهنگی هنری مساجد در سطح استان خبر داد.

وی با بیان این که ما باید در بحث کانون های مساجد و همچنین مدیریت صحیح مساجد به یک طرح پنج ساله برسیم، خاطرنشان کرد: تقویت فعالیت کانون های مساجد در سطح کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام علیخانی در ادامه سخنان خود از تدوین بیش از صد برنامه در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد استان خبر داد و تصریح کرد: باید تلاش کنیم بازدهی فعالیت ها در سطح کانون های مساجد استان بیشتر تقویت شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha