پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محمودنژاد

حوزه/ معاون اجرایی حرم حضرت معصومه سلام الله علیها با اشاره به تمهیدات لازم برای مقابله با وقوع سیل در حرم مطهر گفت: طی جلسات کارشناسانه ای که برگزار شد، محل‌های نفوذ آب، تعداد نیروهای مورد نیاز برای خدمات‌رسانی و امداد، ساعت حضور نیروها در محل بحران و رفت و آمد و اسکان موقت نیروها مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، هادی محمودنژاد در گفت و گویی با اشاره به آغاز بارش شدید باران و احتمال وقوع سیلاب در قم اظهار داشت: تمهیدات لازم جهت جلوگیری از نفوذ آب به سمت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) به ویژه صحن جوادالائمه(ع)، صحن صاحب‌الزمان(ع)، پارکینگ آستان مقدس و نقاط حساس به دلیل احتمال وقوع سیل اندیشیده شده است.
وی با بیان این که محل‌های نفوذ آب، تعداد نیروهای مورد نیاز برای خدمات‌رسانی و امداد، ساعت حضور نیروها در محل بحران و رفت و آمد و اسکان موقت نیروها مورد بررسی قرار گرفته است، گفت: کلیه تجهیزات و امکانات مورد نیاز از قبیل بلوک‌های بتنی(نیوجرسی)، کیسه‌های شن و دیگر تجهیزات و ابزارآلات مربوطه تأمین شود تا هر گونه نفوذ آب به سمت حرم مطهر بانوی کرامت مسدود شود و نیروهای خدمات‌رسان بتوانند با امکانات لازم و کافی اقدامات مقتضی را انجام دهند.
محمودنژاد افزود: طی جلسات کارشناسانه ای که برگزار شد، محل‌های نفوذ آب، تعداد نیروهای مورد نیاز برای خدمات‌رسانی و امداد، ساعت حضور نیروها در محل بحران و رفت و آمد و اسکان موقت نیروها مورد بررسی قرار گرفت.
وی ضمن تقدیر از همکاری سپاه پاسداران، هلال احمر و شهرداری قم در این کار گفت: مدیریت حرم و مدیریت فنی و مهندسی آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها در این ایام در حالت آماده باش هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha