پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عباس عربیان-مدیر حوزه علمیه کردستان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: کسی منکر بیماری کرونا در منطقه و کشور نیست، ولی مهلک تر از بیماری کرونا در کشور کاسبان و نافعان این قضیه در کشور هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» حجت الاسلام والمسلمین عباس عربیان امروز در نشست با جمعی از طلاب و روحانیون کردستان اظهار داشت: در این روزها شاهد اخبار بسیار زیادی درباره بیماری کرونا در کشور هستیم و بسیاری از رسانه ها این رویداد را پوشش می دهند، حال برخی از رسانه ها بزرگنمایی می کنند و برخی دیگر بالعکس.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: رسانه ها به نوعی خواه ناخواه مورد استناد مردم هستند، لذا در این شرایط خاص مدیران و اصحاب قلم باید به درستی به مردم اطلاع رسانی کنند و بعضا با انتشار اخبار کذب زمینه التهاب در جامعه را ایجاد نکنند.

این استاد حوزه در ادامه با اشاره به اینکه باید با منطق، علم و اعتماد به نفس بیماری کرونا را مدیریت کنیم، بیان داشت: حتی در این شرایط خاص که مختص به ایران نیست، دشمنان در حال سوءاستفاده از این موقعیت علیه کشورمان هستند و می خواهند با استفاده از وضعیت پیش آمده برخی از برنامه های جای مانده خود را تا قبل از پایان سال علیه این ملت و انقلاب عملی کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عربیان ادامه داد: کسی منکر بیماری کرونا در منطقه و کشور نیست، ولی مهلک تر از بیماری کرونا در کشور، کاسبان و نافعان این قضیه در کشور هستند.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان در ادامه سخنان خود تأکید کرد: بیماری کرونا بی شک کنترل می شود و این توانایی را در کشور داریم و به آن نیز ایمان داریم، ولی افکار بیماری که در این روزها از کرونا به سود مطامع فردی، سیاسی و... خویش و جریان متبوع خود بهره برداری می کنند، بسیار خطرناک تر از ویروس کرونا هستند و تأثیر منفی این افراد و جریان ها بسیار ماندگارتر از کروناست.

وی اظهار داشت: امیدواریم که افراد جامعه به دید منطق، علم و اعتماد به مسئولان و نظام موضوع بیماری کرونا را پیگیری و رصد کنند و تحت تأثیر اخبار ملتهب کننده برخی از رسانه های فرصت طلب قرار نگیرند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha