جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شهید محمد باقر حکیم

حوزه/ سید عمار حکیم رئیس جریان حکمت عراق برگزاری دو مراسم مردمی و رسمی به مناسبت سالگرد شهید محراب آیت الله سید محمد باقر حکیم را تا اطلاع بعدی به خاطر تأیید ابتلا به ویروس کرونا در عراق به تعویق انداخت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سید عمار حکیم رئیس جریان حکمت عراق برگزاری دو مراسم مردمی و رسمی به مناسبت سالگرد شهید محراب آیت الله سید محمد باقر حکیم را تا اطلاع بعدی به خاطر تأیید ابتلا به ویروس کرونا در عراق به تعویق انداخت.

وی در بیانیه خود گفت: ای فرزندان مخلص و وفادار شهید محراب، همانطور که می دانید و همه عراقی ها می دانند، اول رجب هر سال سالروز سالگرد شهید عراقی و سالگرد شهادت شهید محراب آیت الله سید محمد باقر حکیم است.

حکیم افزود: ما از چند روز پیش خود را برای این مراسم بزرگ و تجدید بیعت و میثاق با شهید عراق و ثبات در راه ملّی و مبانی والای آن در مسیر عراق و عراقی ها، آماده کرده بودیم و قرار بود این مراسم در میدان "ثورة العشرین" نزدیک مرقد شهید محراب با حضور گسترده مردمی برگزار شود، امّا به خاطر تأیید ابتلا به ویروس کرونا در نجف اشرف و برای حفظ سلامت و تندرستی فرزندان ملت و التزام به توصیه های وزارت بهداشت، تصمیم گرفتیم این مراسم را تا اطلاع ثانوی به تعویق بیاندازیم.

رئیس جریان حکمت عراق در پایان گفت: از تمامی تلاش هایی که برای برگزاری این مراسم انجام گرفته تشکر و قدردانی می کنم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha