چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تکذیب شایعه

حوزه/ نماینده فعلی مردم ایذه، در توییتی مدعی شده که حوزه علمیه ایذه تعدادی روحانی از قم را به این شهرستان آورده و حاضر نیستند تست کرونا بدهند، درحالی‌که مدیر مدرسه علمیه ایذه قویاً آن را تکذیب و اعلام کرده که حوزه از چند روز پیش تعطیل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، هدایت الله خادمی، نماینده فعلی مردم ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی، در صفحه توییتر خود مطلبی منتشر کرده و در آن مدعی شده که «حوزه علمیه ایذه، تعدادی روحانی را از قم به ایذه آورده و آن افراد حاضر نیستند که به مراکز درمانی برای انجام تست کرونا بروند».

در این راستا حجت‌الاسلام قبادی، مدیر مدرسه علمیه ایذه، در گفتگو با خبرنگار «حوزه»، گفت: این حرف کذب محض است، مدرسه علمیه ایذه از چند روز پیش به طور کامل تعطیل بوده و هیچ شخصی را به مدرسه دعوت نکرده است.

وی گفت: اگر شخصی از قم به ایذه آمده باشد که از آن اطلاعی ندارم، ربطی به حوزه علمیه ندارد.

حجت‌الاسلام قبادی در ادامه تصریح کرد: متأسفانه نماینده‌ای که در انتخابات فعلی رأی نیاورده، با انتشار این مطلب کذب، سعی در تشویش اذهان عمومی و بد جلوه دادن روحانیون و حوزه علمیه ایذه کرده است.

حجت‌الاسلام قبادی، با بیان اینکه در تلاشیم تا به واسطه دادستانی از این نماینده شکایت کنیم، تصریح کرد: این توییت نماینده، بازتاب بسیار منفی در سطح شهرستان علیه روحانیت ایجاد کرد که شکایت خود را به وزارت اطلاعات و دادستانی اعلام کرده‌ایم.

به گزارش حوزه، حتی اگر آن اقدام صحت داشت، بازهم دلیل نمی‌شد که یک نماینده، این‌چنین بی‌ادبانه بخواهد نسبت به مردم قم اظهار نظر نماید! اگرچه این ویروس برای اولین بار از قم شروع شد، اما دلیل بر آن نیست که هرکسی از قم به شهری رفت، آن فرد ناقل بوده و نیاز به انجام آزمایشات پزشکی است!.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ناشناس IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
    4 1
    اینها از نتایج اینه که یک روز قبل از انتخابات این موضوع را اعلام کردن ومردم را ازحضور درصفهای انتخابات ترساندند باشد تا خداوند سیلی ومجازات انرا به همین زودی به انها بدهد
  • سروش IR ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
    3 3
    جناب خادمی کاش برای شفاف سازی درباره حقوق نجومی و دارایی ها هم این جوری عمل می کردی.
  • خانی IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
    1 0
    خدا را شکر که مردم ایران اسلامی خصوصا مرده ایذه و باغملکخلاص شد
  • خانی IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۷
    1 0
    خدا را شکر که مردم ایران اسلامی خصوصا مرده ایذه و باغملک خلاص شد
  • IR ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
    0 2
    وقتی یکی هم پیدا میشه برا مردم دلسوزی می‌کنه یکی دیگه با یه دروغ خوش رنگ و لعاب نمیذاره...مردم ایذه همیشه مظلوم بودن شهرستان محروم
  • افشاری IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۵
    0 0
    این نماینده ... و دلش هم برا مردم ایذه نسوخته