جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سرهنگ جلیل وحیدی

حوزه/ سرهنگ وحیدی گفت: دفاع مقدس محدود به زمان نیست تا با گذشت آن زمان، دفاع مقدس هم پایان یابد، بلکه گنج عظیمی است که باید به نسل‌های بعدی منتقل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، جلیل وحیدی، امروز در جمع طلاب خواهر ارومیه که در مدرسه علمیه الزهرا (س) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس محدود به زمان نیست تا با گذشت آن زمان، دفاع مقدس هم پایان یابد، بلکه گنج عظیمی است که باید به نسل‌های بعدی منتقل شود.

وی ادامه داد: تحریف و فراموشی دو عاملی است که دفاع مقدس را تهدید می‌کند و نباید اجازه داد رشادت‌های دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود.

مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی اضافه کرد: دشمنان و آمریکایی‌ها بعد از این که انقلاب اسلامی به پیروزی رسید، برای مقابله با مردم برخاستند و در این راستا نخستین قدم آن‌ها وضع تحریم‌ها بود.

وی ادامه داد: وقتی دشمن از وضع تحریم‌ها به نتیجه نرسید، به تشکیل گروه‌های معاند روی آورد و آن‌ها را با هدف تجزیه ایران مسلح و مجهز کرد و مقرر بود کشور ایران را به 5 قسمت تجزیه کنند که در این طرح هم با شکست مواجه شدند.

وحیدی تصریح کرد: بعد از ناکامی دشمن در طرح‌های خود علیه نظام اسلامی به جنگ مسلحانه علیه جمهوری اسلامی روی آورد و صدام با همراهی کشورهای غربی جنگ تحمیلی را بر ملت ایران تحمیل کرد و جنگ و تحریم‌ها هم نتوانست مانع اراده ملت ایران شود و از این آزمون هم با سربلندی بیرون آمدند.

وی اظهار کرد: دشمنان انقلاب از هر دشمنی که می‌توانستند علیه مردم ایران کوتاهی نکردند و در خیلی از موارد با استفاده از مزدوران داخلی خود دست به کودتا می‌زدند که کودتای نوژه نمونه آن است.
مدیر کل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی خاطر نشان کرد: در دوران جنگ تحمیلی بنی صدر بزرگترین خیانت‌ها را علیه مردم مرتکب شد و با فرصت دادن به دشمن، مانع پیش روی نیروهای ایران می‌شد.

وی ادامه داد: علت مقدس بودن هشت ساله جنگ تحمیلی این است که ما در این جنگ از ناموس، شرف، دین، تمامیت ارضی و حیثیت اسلام در برابر دشمنان اسلام و انقلاب دفاع کردیم و به همین دلیل لازم است ارزش‌های دفاع مقدس هم برای همیشه زنده بمانند.

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha