چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام و المسلمین بهرام پور ، مدیر حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، با اشاره به روند آموزشی طلاب در روزهای تعطیل، گفت: در این ایام به مدیران و اساتید مدارس علمیه توصیه کرده‌ایم که به‌صورت مجازی دروس را با طلاب کار کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به تعطیلی مدارس علمیه خوزستان، تا پایان هفته جاری، اظهارداشت: با توجه به وضعیت کنونی کشور و خطر ابتلا به بیماری کرونا که جدی‌تر از گذشته شده، حوزه علمیه به‌تبع سایر مراکز آموزشی، تصمیم بر آن گرفت که کلیه درس و بحث‌های طلبگی را تعطیل کند.

وی با بیان اینکه تصمیم فعلاً بر آن است که طلاب در منازل خود بمانند، گفت: پیشنهادمان به طلاب و سایر عموم مردم رعایت مسائل بهداشت فردی و عدم تردد غیرضروری در اجتماع است؛ در غیر این صورت تعطیل کردن دروس اگر همراه نباشد با رعایت نکات بهداشتی و پیشگیرانه، طبیعتاً ممکن است زمینه‌های آسیب را بیشتر کند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بهرام پور، رعایت بهداشت فردی را بخشی از حق‌الناس دانست و تصریح کرد: مردم باید بهداشت فردی را رعایت کنند و این توصیه اکید دین است که عدم جدی گرفتن آن و خدایی ناکرده مریض شدن و مبتلا کردن سایر اطرافیان، حق‌الناسی بزرگ است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به روند آموزشی طلاب در روزهای تعطیل، گفت: در این ایام به مدیران و اساتید مدارس علمیه توصیه کرده‌ایم که به‌صورت مجازی دروس را با طلاب کار کنند.

وی در رابطه با ادامه تعطیلی مدارس علمیه، گفت: ما تابع مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه هستیم، اما اگر تا پایان این هفته، معلوم شود که تعطیلات ادامه پیدا خواهد کرد، حتی اگر مرکز هم تصمیمی در این خصوص نداشته باشد، ما در مدیریت استان تصمیمات لازم را در حضور آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، اتخاذ خواهیم کرد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha