جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
یوسف الحساینه عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین

حوزه/ یوسف الحساینه عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: هرگونه نقض توافق نامه اسرائیلی آتش بس در غزه با واکنش و پاسخ مقاومت فلسطین مواجه خواهد شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، یوسف الحساینه عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: هرگونه نقض توافق نامه اسرائیلی آتش بس در غزه با واکنش و پاسخ مقاومت فلسطین مواجه خواهد شد.

الحساینه در گفتگو با العهد اشاره کرد: گردان های قدس و نیرو های مقاومت به جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در شهادت محمد الناعم و بر زمین کشیدن پیکر وی و شهدای این گردان در دمشق پاسخ دادند و همچنین دشمن را وادار به عقب نشینی کرد و معادله بازدارندگی جدیدی محقق ساخت مبنی بر اینکه هرگونه تجاوز یا جنایتی که دشمن علیه فرزندان ملت فلسطین مرتکب شود، با واکنش و پاسخ مقاومت و گردان های قدس مواجه خواهد شد.

وی افزود: شب گذشته در خصوص آتش بس تحت نظارت همزمان مصر و طرف های بین المللی به تفاهم رسیدیم، امّا هرگونه نقض آتش بس از سوی دشمن اسرائیلی با پاسخ مقاومت رو به رو خواهد شد و مقاومت واکنش به هرگونه تجاوز را وظیفه خود می داند.

عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی در خصوص بمباران همزمان غزه و دمشق تصریح کرد: رژیم اشغالگر تلاش می کند تا به معادله جدیدی محقق کند و نیرو های راستگرا به ریاست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل می خواهد از این معادله و از طریق بمباران دمشق و غزه بازار گرمی کرده و آراء بیشتری در انتخابات کسب کند.

وی با تأکید بر اینکه مقاومت فلسطین برای واکنش به هرگونه تجاوز اشغالگران اسرائیلی آماده است، گفت: فلسطینی ها به ویژه نیرو های مقاومت و فرزندان جنبش جهاد اسلامی در هر جا حضور یابند، به دنبال شهادت هستند و پروژه ما مقاومت در برابر اشغالگران است.

الحساینه ادامه داد: دشمن صهیونیستی میان فلسطینی های اینجا و فلسطینی هایی که در لبنان، سوریه یا هر نقطه جهان زندگی می کنند، فرقی قائل نیست. همه فلسطینی ها از سوی رژیم صهیونیستی مورد هدف قرار دارند و این رژیم به دنبال حذف مسئله فلسطین و ریشه کن کردن آن از روی زمین است.

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی در بخش دیگری از این مصاحبه با بیان اینکه ما فلسطینی ها باید در برابر این تجاوز، خودکامگی، تکبر و استکبار صهیونیستی مقاومت کنیم، تصریح کرد: این تجاوز و خودکامگی در برهه اخیر با رونمایی معامله قرن از سوی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو رئیس دولت دشمن صهیونیستی، بروز یافته است و هدف از این معامله حذف مسئله فلسطین و تحمیل وضعیت جدید به ملت فلسطین است.

وی تأکید کرد: ملت ما هرگز رضایت نخواهد داد و هرگز با این معامله موافقت نخواهد کرد و تا زمانی که ملت فلسطین به گزینه ها و مقاومت خود متمسک و از اراده و تصمیم برای شکست این معامله بهره مند است، این معامله اجرایی نخواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha