شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید احمد رضا شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان تأکید کرد: مسئولان ستاد بحران لرستان به مصوبات ستاد عمل کنند و در حل مشکلات مناطقی که سیلاب جاری شده است خدمت رسانی مستمر داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با رسانه ها با اشاره به شدت و ادامه بارش ها تا عصر چهارشنبه در این استان بیان داشت: مردم باید هشدارهای مسئولان را جدّی بگیرند و در مورد خطرات احتمالی وقوع سیل هوشیار باشند.

 وی با اشاره به اینکه مردم باید صبور باشند و آرامش خود را حفظ کنند، افزود: نیروهای انقلابی، جهادی، اداری و بسیجیان در خدمت رسانی به  مناطق سیل زده آماده هستند و در کنار مردم به خدمت رسانی مشغول خواهند شد.

 امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه مسئولان ستاد بحران باید به مصوبات عمل کنند و در حل مشکلات مناطقی که سیلاب جاری شده است خدمت رسانی مستمر داشته باشند، گفت: به علت طغیان رودخانه گاز شهر معمولان قطع شده است که باید مسئولان سریعتر برای وصل آن اقدام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه وقوع سیلاب در شهر نورآباد نیز باعث بروز مشکلاتی برای مردم این شهر شده است، افزود: برای مردم این شهرباید سریعتر محل اسکان و چادر فراهم شود. 

وی با بیان اینکه احتمال ریزش در بخشی از قبور مطهر شهدا در شهر معمولان نیز به علت عدم ساخت دیواره بتنی وجود دارد، خاطرنشان کرد: طرح دیواره ساحلی معمولان نیز تعطیل شده است و مردم از مسئولان انتظار دارند خدمت رسانی تقویت شده و جلوی بحران ها گرفته شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha