جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نخستین اجلاس سالانه «روز مسلمان» در یوتا + تصاویر

حوزه/ بیش از ۱۰۰ عضو اتحادیه جامعه مدنی مسلمان در یوتا در نخستین اجلاس سالانه «روز مسلمان» در پایتخت جمع شده و درباره لوایح مرتبط با پناهندگان و مسلمان بحث و ابراز عقیده کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از sltrib، مسلمانان ایالت یوتا برای تشویق تعامل مدنی در پایتخت جمع شدند. بیش از ۱۰۰ عضو اتحادیه جامعه مدنی یوتا روز سه شنبه در نخستین اجلاس سالانه «روز مسلمان» با هدف صحبت پیرامون لوایح مرتبط با جوامع پناهنده و مسلمان در پایتخت جمع شدند.

مدیر اجرایی لیگ، لونا بانوری گفت: هدف اصلی دسترسی جامعه مسلمانان به قوه قانون گذاری و  نشان دادن چهره قانونگذاران به رای دهندگان مسلمان است.

این رویداد همچنین با هدف آموزش مسلمانان در یوتا در چگونگی استفاده از حقوق شهروندی خود انجام شد. بانوری توضیح داد که مسلمانان از هر جامعه مذهبی کمترین تعامل را با مسئولان منتخب خود دارند و تنها ۱۷ درصد از آنها در سطح ملی شرکت می کنند.

بانوری ، که ۴-۵ سال گذشته را وقف فعالیت های انتخاباتی کرده است ، گفت:  وقتی ما در جوامعی زندگی می کنیم که به اندازه یوتا متنوع هستند ، مهم است که دیدگاه همه شنیده شود و درک شود تا مقامات بتوانند نماینده اجتماعات خود باشند

وی گفت که یوتا راه را برای دسترسی به پناهندگان به پیش می برد اما موضوعات دیگری نیز وجود دارد که قانونگذاران به آن فکر نمی کنند.

این گروه روز سه شنبه در رابطه با چندین لایحه از جمله لایحه کمک به پناهجویان که واجد شرایط دبیرستانی نیستند و در رده سنی ۱۸-۲۳ قرار دارند، اطلاع رسانی کرد. این لایه به جوانان پناهجویان فاقد شرایط کمک می کند دیپلم گرفته و شغلی دست و پا کنند.

بانوری خاطرنشان کرد:  حدود ۴۲٪ از کشور هیچ گونه تعامل با مسلمانان نداشته اند و این باعث منفی نگری کلیشه ای شده است. همچنین تحقیقاتی وجود دارد که نشان می دهد تصویر منفی مسلمانان ۸۲ درصد بیشتر در رسانه ها پوشش داد می‌شود و تقریباً با موضوعاتی مانند کوکائین و سرطان برابر است.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha