پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کبیری پور

حوزه/ معاون هماهنگ کننده سپاه قم از آغاز توزیع رایگان ماسک و محلول ضدعفونی با مشارکت بسیجیان در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کبیری پور،معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) قم گفت: با توجه به اقدامات دانشگاه علوم پزشکی قم با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان، تعداد ۴۶ هزار بسته ماسک و محلول ضدعفونی به منظور توزیع در سطح استان تحویل سپاه قم داده شد.

وی  در ادامه با توجه به ظرفیت بسیج در خدمت‌رسانی به مردم افزود: توزیع این بسته‌ها با مشارکت بسیجیان دو ناحیه امام حسین (ع) و امام رضا علیه السلام از دیروز به صورت خانه به خانه در مناطق کم برخوردار قم آغاز شده و در صورت دریافت محموله جدید، دیگر مناطق قم نیز پوشش داده می‌شود.

کبیری پور در ادامه با اشاره به روند توزیع گفت: محله‌ها و مناطق قم بلوک بندی شده است و توزیع طبق نقشه صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: بسته‌های بهداشتی پیشگیری شامل ۴ عدد ماسک ساده، محلول ضدعفونی و بروشور آموزشی است که به صورت خانه به خانه توزیع خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) در پایان گفت: سپاه قم آماده هرگونه همکاری با دانشگاه علوم پزشکی قم در راستای توزیع اقلام بهداشتی و خدمت رسانی به مردم قم را دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • خدابنده لو IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۷
    0 0
    سلام خسته نباشیدما ساکن قم هستیم ازشما درخواست کمک برای ماسک وضدعفونی کننده وموادغذایی داریم.تشکر
  • ابوالفضل فاریابی IR ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
    0 0
    به نام خدا سلام من بدلیل سرطان مثانه - پروستات ، مثانه ، غدد لنفاوی و 20 سانت از روده کوچکم تخلیه شده و از سال 94 تا آخر عمرم باید از کیسه یورستومی استفاده کنم و در شرایط سخت تحریمهای پزشکی و کمبود شدید و قیمت بسیار بالای کیسه یورستومی و سایر لوازم پزشکی ام بسیار بدهکار شده ام و بعلت فعال بودن سلولهای سرطانی ام و بیماری شدید دیابت ، کلیه هام دچار سنگ ، عفونت شده و شما تقاضا دارم نسبت به کمک و مساعدت مالی ، تحویل دستکش لاتکس و سایر لوازم پزشکی مساعدت نمائید. آدرس قم ، زاویه ....
  • محمد حسین ابراهیمی IR ۰۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۵
    0 0
    واقعا خیلی ناراحت شدم چون روزانه خیلی از هم وطنانمان از بین میروند