پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سید جعفر موسوی ، مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به سازوکار تدریس در روزهای تعطیل، گفت: اساتید موظف هستند با راه‌اندازی کانال ارتباطی در پیام‌رسان ایتا، دروس خود را به صورت فایل‌های کوتاه در کانال قرار داده و بدین شکل کلاس درس مجازی خود را برگزار کنند.

حجت‌الاسلام سید جعفر موسوی، معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به تعطیلی مدارس علمیه خوزستان در هفته جاری و آینده، اظهار داشت: با توجه به لزوم پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در خوزستان و بنا به تصویب شورای تأمین، کلیه مدارس علمیه خوزستان تا ۱۵ اسفندماه تعطیل اعلام شدند.

وی با اشاره به سازوکار جبران عقب‌افتادگی‌های درسی طلاب، گفت: اساتید موظف هستند با راه‌اندازی کانال ارتباطی در پیام‌رسان ایتا، دروس خود را به صورت فایل‌های کوتاه در کانال قرار داده و بدین شکل کلاس درس مجازی خود را برگزار کنند.

حجت‌الاسلام موسوی اضافه کرد: طلاب نیز لازم است پس از استماع درس، تکالیفی که استاد از آن‌ها خواسته را انجام دهند تا معیاری باشدبرای حضور در کلاس درس اساتید و ثبت حضورشان در سامانه‌های نجما و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه.

معاون آموزش حوزه علمیه خوزستان ادامه داد: قطعاً مبنای حضور و غیاب در سامانه نجما و مرکز مدیریت، براساس تأیید مدیران و معاونان مدارس علمیه خواهد بود.

وی در پایان گفت: امیدواریم با همکاری اساتید، مدیران و معاونان آموزش مدارس علمیه، عقب‌افتادگی‌های درسی طلاب را جبران و پیشگیری صحیحی از شیوع بیماری داشته باشیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ج IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
    1 0
    خب تو تیتر بگید کدوم استان‌. چرا شما هم مثل بعضی خبرگزاریها خبر ناقص پخش میکنید. بعضیا فقط تیتر میخونن و صفحه خبر باز نمیکنن. حواستون به اشتباه انداختن بقیه به خاطر نحوه خبررسانیتون باشه.حق النلس!
  • علی IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    0 0
    لطفا تیتر خبرتون رو کامل بنویسید...یک ویو انقدر ارزش داره؟