پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت‌الاسلام نظیری

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: در این شرایط باید بیشتر به یاد خداوند و توسل باشیم و همان طور که در روایات و احادیث آمده است؛ در زمان برخورد با این شرایط خواندن سوره مبارکه یاسین و زیارت عاشورا می‌تواند بسیار موثر باشد.

حجت‌الاسلام محمد هادی نظیری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با تاکید بر اینکه براساس گفته پزشکان، ویروس کرونا در برابر بیماری های دیگر همچون آنفولانزا بسیار ضعیف‌تر است، اظهار کرد: متاسفانه، دولت، یکی از عوامل مهم در ایجاد رعب و وحشت نسبت به این بیماری، در جامعه بود.

وی افزود: در این شرایط باید بیشتر به یاد خداوند و توسل باشیم و همان طور که در روایات و احادیث آمده است؛ در زمان برخورد با این شرایط خواندن سوره مبارکه یاسین و زیارت عاشورا می‌تواند بسیار موثر باشد.

حجت‌الاسلام نظیری با بیان اینکه البته رعایت نکات بهداشتی نیز در شرایط فعلی بسیار ضروری است، یادآور شد: در کنار دعا و توسل باید به مسائل بهداشتی نیز توجه داشته باشیم و البته وزارت بهداشت نیز، باید با تمام قدرت برای مهار این بیماری به میدان بیاید.

وی با تاکید بر نقش گناهان در ایجاد بلایا، ابراز داشت: انجام گناه، زمینه ساز غفلت و دوری انسان از معنویات خواهد بود که نتیجه آن نیز نزول بسیاری از بلایا بر بشر می‌باشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان تصریح کرد: به فرموده امام رضا(ع)، هر چه گناهان جدید توسط بشر صورت گیرد، به همان اندازه نیز بلایای جدید بر  سر بشر نازل خواهد آمد.

وی، راه مقابله با این بلایا را تقویت بخشیدن ارتباط معنوی با پروردگار توصیف کرد و گفت: با دوری از گناه و عمل به دستورات الهی، می توان از بسیاری از بلایا در امان بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha