جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نشست ویژه مدیران و اساتید حوزه علمیه اهواز در راستای اتخاذ تصمیمی واحد برای اعلام موضع نسبت به حوادث اخیر خوزستان

حوزه| حجت‌الاسلام آل عامر گفت: إن‌شاءالله قرار است طی مراسمی دو نفر از مدیران مدرسه علمیه علی بن ابی‌طالب(ع) اهواز و همچنین امیرالمؤمنین(ع) شهرستان کارون تکریم و معارفه شوند.

حجت‌الاسلام حسن آل عامر، مسئول برنامه‌ریزی و نظارت حوزه علمیه خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، از برگزاری مراسم تکریم و معارفه دو نفر از مدیران مدارس علمیه اهواز و شهرستان کارون خبرداد و اظهارداشت: إن‌شاءالله قرار است طی مراسمی دو نفر از مدیران مدرسه علمیه علی بن ابی‌طالب(ع) اهواز و همچنین امیرالمؤمنین(ع) شهرستان کارون تکریم و معارفه شوند.

وی افزود: در این مراسم که با حضور آیت‌الله موسوی جزایری، رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان و سایر فضلای استان برگزار می‌شود، قرار است از زحمات چندین ساله حجج‌اسلام عزیز عبیات و رضا عطایی خواه تقدیر و حجج‌اسلام سید یوسف موسوی امین و مسعود هردانی به ترتیب به‌عنوان مدیر دو مدرسه مذکور معرفی شوند.

مسئول برنامه‌ریزی و نظارت حوزه علمیه خوزستان، تصریح کرد: همچنین قرار است مدیران قبلی این دو مدرسه با حکمی از سوی آیت‌الله موسوی جزایری، به‌عنوان نماینده مسئول در مدرسه معرفی شوند.

حجت‌الاسلام آل عامر در پایان گفت: این مراسم فردا در دفتر آیت‌الله موسوی جزایری، برگزار می‌شود.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha