جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت بیجار گفت: کسانی که سهوا یا تعمدا به دنبال تخریب چهره بسیج هستند، پیاده نظام دشمنان و معاندان این انقلاب محسوب می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سید موسی محمودی، امروز در دیدار با جمعی از بسیجیان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس شهرستان بیجار اظهار داشت: وجود شما عزیزان برای همه ما مایه دلگرمی و امید است و بی شک امنیت امروز ملت ایران مرهون ایثارگری های شما بزرگان است.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت بیجار ادامه داد: بسیج در همه برهه های حساس انقلاب حضوری فعال و خودجوش داشته است که از میدان جنگ تحمیلی گرفته تا خدمات رسانی به مناطق دورافتاده جزو کارهایی است که این نیروی مردمی انجام داده است.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه برخی از جریانات به دنبال تخریب چهره بسیج هستند، عنوان داشت: تلاش برای تخریب جایگاه مردمی و اجتماعی و فرهنگی بسیج چیز تازه ای در کشور نیست و از همان روزهای اول تشکیل انقلاب اسلامی شاهد این هجمه ها بوده ایم.

حجت الاسلام محمودی در ادامه سخنان خود با تأکید بر حضور همیشگی بسیجیان در عرصه خدمت به انقلاب و ملت، گفت: بسیج در حوادث اخیر کشور همانند زلزله، سیل و... اقتدار، توانایی و از همه مهمتر دلسوزی خود را تمام و کمال نشان  داد.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت بیجار افزود: کسانی که سهوا یا تعمدا به دنبال تخریب چهره بسیج هستند، پیاده نظام دشمنان و معاندان این انقلاب محسوب می شوند.

استاد حوزه علمیه استان کردستان تأکید کرد: خوشبختانه نگاه ملت به بسیج، نگاهی درست و جامع است و امروز بسیج به ارکان اصلی جامعه اسلامی تبدیل شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha