جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ستاد بازسازی عتبات عالیات

حوزه/ روزانه ۳۰ هزار غذای گرم توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان‌غربی در مناطق زلزله زده شهرستان خوی پخت و توزیع می‌شود.

سید حسن حسینی، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان‌غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در آذربایجان‌غربی از پخت روزانه ۳۰ هزار غذای گرم در مناطق زلزله زده شهرستان خوی خبر داد و گفت: ۲ موکب از شهرستان ارومیه و یک موکب از شهرستان خوی در مناطق زلزله زده حضور دارند و روزانه در سه وعده غذایی ۳۰ هزار غذای گرم را در بین روستاهایی که لیست آن‌ها از فرمانداری ارائه شده است، توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: از روز اول مواکب حسینی با هماهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات آذربایجان‌غربی در مناطق زلزله زده حضور پیدا کرده‌اند و تا چند روز آینده که وضعیت به حالت عادی برگردد این حضور ادامه خواهد داشت و خادمین حسینی غذای گرم زلزله زدگان را آماده می‌کنند.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی از مناطق زلزله زده بازدید کرد
 

حجت الاسلام محمد داداش‌زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی به همراه رئیس تبلیغات اسلامی خوی، امروز از مناطق زلزله زده این شهرستان بازدید و در جریان امدادرسانی قرار گرفت.

حجت الاسلام مصطفی محمدلو، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خوی از آمادگی طلاب و مبلغان آذربایجان غربی ساکن قم برای حضور در مناطق زلزله زده این شهرستان خبر داد و گفت: طلاب و فضلای ساکن قم که جهت کمک و امدادرسانی مناطق زلزله زده از قم اعزام خواهند شد، تهمیدات لازم برای آزمایش کرونای آن‌ها صورت گرفته است و مبلغان قبل از ورود به شهرستان خوی در بیمارستان آیت الله خویی این شهرستان تست کرونا داده و به مناطق زلزله زده اعزام خواهند شد.

اعلام آمادگی مدرسه علمیه خوی برای کمک به زلزله زدگان

مدرسه علمیه امام خمینی خوی از مردم خواست کمک‌های خود برای زلزله زدگان را به این مدرسه تحویل دهند.

در اطلاعیه مدرسه علمیه امام خمینی(ره) شهرستان خوی آمده است:

مدرسه علمیه خوی آمادگی خود را جهت دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم شریف ایران اسلامی جهت کمک به مناطق زلزله زده قطور شهرستان خوی اعلام می‌دارد.

هموطنان عزیز می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود اعم از پتو، چادر و ... را از ساعت  ۱۰ تا ۱۳ به مدرسه علمیه خوی واقع در میدان مهرعلی فدوی، روبروی مسجد امام صادق (ع) تحویل دهند و همچنین هموطنان عزیز می‌توانند کمک‌های‌نقدی خود را به شماره کارت زیر

 ۶۰۳۷۹۹۷۱۹۱۵۱۷۱۱۰

 بنام غلامرضا اکبرزاده مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) خوی واریز نمایند.
 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha