جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شعبانی

حوزه/ حجت الاسلام شعبانی با بیان این که نباید اجازه دهیم ترس، ناامیدی و استرس در جامعه رخنه کند و این تمام چیزی است که دین به ما آموخته، گفت: مردم ما مشکلات بسیار و بزرگ‌تری از کرونا را پشت سر گذاشته‌اند و جای نگرانی وجود ندارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام حسن شعبانی، عصر امروز در جمع خبرنگاران در تبریز، با اشاره به ضرورت پیشگیری از شیوع کرونا، گفت: در رابطه با شیوع ویروس کرونا، دستورالعملی با همکاری اداره بهداشت برای مساجد و هیئات مذهبی تهیه شده که در اختیار آنها قرار می گیرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با تاکید بر این که براساس توصیه پزشکان ویروس کرونا از آنفلوانزا ضعیف‌تر است و مردم باید نکات بهداشتی که از سوی وزارت بهداشت اعلام می‌شود را رعایت کنند، اظهار کرد: مردم باید از تجمعات غیرضروری پرهیز کنند و به همین دلیل مراسم اعتکاف لغو و در ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که ما به عنوان مبلغان دین نباید اجازه دهیم که ترس، ناامیدی و استرس در بین افراد رخنه کند و این تمام چیزی است که دین به ما آموخته، افزود: مردم ما مشکلات بسیار و بزرگ‌تری از کرونا را پشت سر گذاشته‌اند و جای نگرانی وجود ندارد.

حجت الاسلام شعبانی تصریح کرد: اگر توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنیم، ویروس کرونا در کم‌ترین زمان ممکن از بین خواهد رفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha