جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام فرهاد عباسی

حوزه/مدیر امور هماهنگی مراکز تخصصی حوزه‌های علمیه از ارائه کلاس‌ها و برنامه‌های مراکز تخصصی حوزه‌های علمیه به‌صورت غیرحضوری خبر داد و گفت: در صورت ادامه‌دار بودن تعطیلی‌ها در شهر قم برنامه‌های مراکز به‌صورت غیرحضوری ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرهاد عباسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به شیوع ویروس کرونا در شهر قم و تعطیلی مراکز دانشگاهی و حوزوی اظهار داشت: مراکز تخصصی حوزه‌های علمیه نیز همانند سایر مراکز علمی و دانشگاهی تابع دستورات شورای تأمین و همچنین ستاد مبارزه با کرونا هستند.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر به دلیل دستوری که شورای تأمین داده بود مراکز تخصصی تعطیل بودند و در روزهای آینده نیز منتظر تصمیمات استانی و ملی در این زمینه هستیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسی تأکید کرد: به دلیل احتمال ادامه‌دار بودن تعطیلی و تأکیدی که مدیریت حوزه‌های علمیه دارند در حال برنامه‌ریزی برای ارائه و ادامه کلاس‌ها به‌صورت مجازی هستیم.

وی تصریح کرد: ادامه کلاس‌ها و برنامه‌های مراکز تخصصی در فضای مجازی و در بستر کانال‌ها و.. خواهد بود.

مدیر امور هماهنگی مراکز تخصصی حوزه‌های علمیه افزود: در برخی از مراکز که زیرساخت‌های لازم مهیا نبود این زیرساخت‌ها در حال آماده شدن هست تا ادامه روند آموزشی به‌صورت غیرحضوری باشد.

وی بابیان این‌که اساس کار حوزه تربیت است، ابراز داشت: برنامه‌های تربیتی باید به‌صورت حضوری باشد اما در شرایط فعلی شرایط کشور به‌نوعی است که به‌ناچار در برخی از زمینه‌های فرهنگی نیز باید به سمت فضای مجازی و غیرحضوری برویم هرچند که فضای آموزش غیرمجازی در معاونت حوزه از پیش دیده و در برخی رشته‌ها نیز مهیا بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha