پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
جشنواره

حوزه/ مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره فعالان دفاع مقدس ومقاومت درفضای مجازی تا ۳۱ فروردین ماه ۹۹تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،   فعالیت‌های مردمی متعددی با موضوعیت دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی صورت گرفته و می‌گیرد.

با توجه به لزوم حضور جدی جوانان انقلابی در فضای مجازی و تشکیل جبهه جهادی در فضای سایبری برای مقابله با تهاجم سازمان یافتة دشمنان انقلاب اسلامی، ضروری است برای شناخت ظرفیت‌های موجود، سازماندهی‌های آینده و بهره‌گیری از پتانسیل‌های نهفته در راستای توسعه و ترویج فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی با ایجاد بستری مناسب این روند شتاب بیشتری یابد.

برگزاری جشنواره و دریافت محصولات و ارائه آن در نمایشگاه می‌تواند علاوه بر تکمیل بانک اطلاعات فعالان، باعث شناسائی نخبگان این حوزه شده و مسیر برنامه‌ریزی و تهیه نقشه راه آینده را جهت نیل به هدف‌های پیش رو فراهم کند و با انتخاب آثار برگزیده و برتر در این جشنواره می‌توان زمینه لازم برای ارائه آثار تولید شده در رسانه‌های دیجیتال و همچنین تشویق و ترغیب تولیدکنندگان در تولید بیشتر با محوریت مقاومت و دفاع مقدس و مقاومت و همچنین حضور مؤثر و گسترده و مردمی را رقم زد.

در همین راستا بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اقدام به برگزاری دومین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت درفضای مجازی کرده است.

محور های جشنواره در این دوره «پایگاه های اطلاع رسانی وخبری»، «پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی»، «نرم افزار های کاربردی»، «هنرها وسرگرمی های دیجیتال» و «بخش آزاد» عنوان شده و آخرین مهلت ارسال آثار تا ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ است.

کلیه آثار بایستی مرتبط با موضوعات دفاع مقدس و منطبق با اهداف جشنواره باشد، مسئولیت حقوقی هر اثر برعهده‌ی شرکت کننده بوده و در صورت تخلف، اثر ارسالی حذف و تبعات متوجه شخص ارسال کننده اثر است و تعداد آثار قابل دریافت از هر شخص حداکثر سه اثر است.

طبق اعلام دبیرخانه جشنواره، کلیه آثار هم به صورت گروهی و هم انفرادی قابل ارائه هستند و لازم است که این آثار قبلا در جشنواره ای به عنوان اثر برتر تقدیر نشده باشد و اثر ارائه شده تولیدی، بدیع، مرتبط با موضوعات جشنواره و با رعایت حق تالیف باشد.

گفتنی است، ارسال آثار تنها از طریق سایت جشنواره به نشانی www.defafestival.com میسر است و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از شرایط دیگر ارسال آثار و همچنین آگاهی از جوایز در نظر گرفته شده برای افراد برتر در این دوره، می‌ توانند به نشانی یاد شده یا کانال جشنواره به آدرس @defa_festival مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha