شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حضور در حرم

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین طائب به همراه جمعی از اساتید حوزه به زیارت بانوی کرامت(س)رفتند تا فضای نامناسب رسانه‌ای علیه حرم مطهر به علت کرونا زدوده شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین طائب  رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار و جمعی از اساتید حوزه در حرم مطهر حضرت معصومه (س) حاضر شدند تا فضای نامناسب رسانه‌ای علیه قم و حرم مطهر به علت کرونا ویروس زدوده شود.

حجت الاسلام و المسلمین طائب  رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار  و اساتید مطرح حوزه حجج اسلام والمسلمین حسینی،تراشیون و عالی با حضور در بارگاه منور خواهر هشتمین خورشید، مرقد مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)را زیارت کردند.

این روزها در پی شیوع کرونا و منع شدن مردم از حضور در مکان های عمومی، حرم حضرت معصومه (س)مسجد مقدس جمکران،مساجد،بقاع متبرکه به نحو چشم گیری  خلوت شده است. 

آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س)تمهیدات ویژه‌ای را برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا پیش‌بینی کرده است و حرم مطهر به صورت مستمر ضدعفونی می شود.

زائران حرم مطهرحضرت معصومه(س)دیروز بعد از اذان مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی (ره) گردهم آمده و خواستار برپایی نماز جماعت شدند و مسئولان حرم مطهر  با توجه به اصرار زائران، زمینه اقامه نماز جماعت را فراهم ساختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • جمعی از طلاب IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۸
    0 0
    چقدر دیر خبر منتشر شده فکر کنم الان دیگه نظر این حضرات هم در مورد زیارت تغییر کرده باشه
  • بنده خدا US ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۹
    1 0
    جهل مقدس پس چیست؟؟!!
  • عمار واقعی IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۸
    0 0
    این ها که از مرید رهبری اندولی نتوانستند مثل رهبری ضرورت بیماری رو درک کنن متاسفم