جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 888320
۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۰
دانشگاه مفید

حوزه/ دروس آموزشی دانشجویان تا پایان تعطیلات نوروزی برگزار نخواهد شد و دانشجویان به صورت مجازی دروس لازم را آموزش می‌بینند.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  دانشگاه مفید قم با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد دروس آموزشی دانشجویان تا پایان تعطیلات نوروزی برگزار نخواهد شد و دانشجویان به صورت مجازی دروس لازم را آموزش می‌بینند.

برپایه این گزارش متن اطلاعیه دانشگاه مفید به این شرح است:

دانشجویان عزیز
با سلام و آرزوی سلامتی برای شما و خانواده های محترمتان
به اطلاع می رساند با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح شهر قم و ادامه تعطیلات کلاس های درسی تا عید نوروز، معاونت آموزش جهت جلوگیری از عقب ماندگی درسی دانشجویان تصمیم به برگزاری کلیه کلاس های درسی در بستر فضای مجازی دارد. شیوه کار به این صورت خواهد بود که برای تمام عناوین دروس در پیام رسان های تلگرام و ایتا کانال ایجاد خواهد شد تا اساتید مطالب درسی مربوط به هر جلسه را به صورت متن، صوت و یا تصویر در آن بارگذاری نمایند. دانشجویان نیز با توجه به برنامه انتخاب واحد خود می توانند با عضویت در هر یک از کانال ها مطالب درسی را دریافت و مطالعه نمایند و سوالات خود را از طریق مجازی با اساتید در میان گذارند.
از دانشجویان محترم تقاضا می شود تا زمان بازگشایی مجدد دانشگاه و برگشت به حالت عادی همکاری لازم را در این طرح با معاونت آموزش داشته باشند.
خواهشمند است به نکات ذیل توجه فرمایید:
1. لیست کانال های تلگرامی هر درس به تفکیک رشته تهیه شده است. لازم است هر دانشجو در کانال دروسی که در ترم جاری انتخاب واحد نموده است عضو شده و از مطالب درسی اساتید استفاده نماید.
2. جهت پرسش و پاسخ می توانید از طریق مستقیم (Direct) با اساتید خود ارتباط داشته باشید.
3. تمامی دروس دکتری از طریق سیستم آموزش مجازی برگزار خواهد شد که اطلاعات آن برای دانشجویان پیامک می گردد.

مجددا از دانشجویان گرامی تقاضا می شود جهت جلوگیری از عقب ماندگی درسی همکاری لازم را با معاونت آموزش داشته باشند.

با تشکر
معاونت آموزش دانشگاه مفید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha