پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شیخ احمد قطان و شیخ ماهر عبد الرزاق و شیخ عبد المجید عمار

حوزه/ شیخ احمد قطان در دیدار عضو شورای سیاسی حزب الله گفت: مسئله اساسی و اصلی همان مسئله فلسطین اشغالی است که توسط بیشتر اعراب و مسلمانان به فروش رفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ احمد قطان رئیس جمعیت "قولنا و العمل" و شیخ ماهر عبد الرزاق رئیس جنبش "اصلاح و وحدت" از شورای سیاسی حزب الله بازدید و با شیخ عبد المجید عمار عضو شورای سیاسی حزب الله دیدار و در خصوص آخرین تحولات سیاسی و خارجی بحث و گفتگو کرد.

شیخ قطان: مسئله اصلی، فلسطین اشغالی است که توسط اعراب و  مسلمانان به فروش رفت

شیخ قطان در این دیدار گفت: مسئله اساسی و اصلی همان مسئله فلسطین اشغالی است که توسط بیشتر اعراب و مسلمانان به فروش رفت. همان فلسطینی که اکثر حکام عرب راضی شدند تا روابط خود را با صهیونیست ها عادی کنند و با معامله ننگ و عار موافقت نمایند و جنایتی که اخیراً شاهد آن بودیم دلیلی بر سازش عربی با دشمن صهیونیستی آمریکایی است.

شیخ قطان از ملت های عربی و اسلامی خواست از خواب بیدار شوند و در کنار مسئله اصلی خود که همان فلسطین اشغالی است، بایستد.

روحانی اهل سنت لبنان در بخش دیگر سخنان خود به بمباران اخیر دشمن صهیونیستی در سوریه اشاره کرد و گفت: بمباران رژیم اسرائیل مؤکد این است که سوریه بخشی از محور مقاومت و بازدارندگی است.

وی جنگ آمریکا، صهیونیست ها  و هم پیمانان آن ها علیه سوریه را دلیلی بر قدرت بازدارندگی سوریه دانست و اشاره کرد: هدف قرار دادن مرکز جهاد اسلامی به معنی هدف قرار دادن مرکز مقاومت و تمامی محور مقاومت است.

شیخ عبد الرزاق: تجاوز رژیم اسرائیل به مقاومت، تجاوز به جهان عربی و اسلامی است

شیخ ماهر عبد الرزاق رئیس جنبش اصلاح و وحدت هم تصریح کرد: لبنان امروز در دایره هدف گیری آمریکا، صهیونیسم و محور عربیِ دشمن لبنان مقاوم قرار دارد، لذا همگی باید اختلافات را کنار بگذارند و برای نجات کشور متحد شوند.

وی ادامه داد: ما باید از این دولت حمایت و پشتیبانی کنیم، چرا که اگر این دولت شکست بخورد، منجر به فروپاشی لبنان می شود. پس نجات لبنان یک وظیفه ملی و موفقیت دولت منوط به نجات ملت لبنان از مشکلات و مبارزه با فساد و غارت اموال عمومی است.

شیخ عبد الرزاق در پایان تجاوز رژیم صهیونیستی به مقاومت و جنبش جهاد اسلامی را تجاوز به جهان عربی و اسلامی و تمامی فلسطین دانست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha