سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
محمد فراهانی علوی معاون آموزش حوزه علمیه همدان

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان همدان با اعلام خبر تعطیلی مدارس علمیه همدان در هفته آینده، گفت: با تصمیم مدیریت حوزه علمیه استان و معاونت آموزش، مقرر شد تا اساتید با راه‌اندازی کانال ارتباطی در فضای مجازی و در پیام‌رسان ایتا، دروس خود را برای استفاده طلاب در کانال های ارتباطی قرار دهند.

حجت‌الاسلام محمد فراهانی، معاون آموزش حوزه علمیه استان همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اعلام خبر تعطیلی مدارس علمیه همدان در هفته آینده، گفت: با توجه به لزوم پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان و بنا به تصویب شورای تأمین، کلیه مدارس علمیه همدان تا ۱۵ اسفندماه تعطیل خواهد بود.

وی با تأکید بر اهمیت جبران عقب‌افتادگی‌های درسی طلاب، ابراز داشت: با تصمیم مدیریت حوزه علمیه استان و معاونت آموزش، مقرر شد تا اساتید با راه‌اندازی کانال ارتباطی در فضای مجازی و در پیام‌رسان ایتا، دروس خود را برای استفاده طلاب در کانال های ارتباطی قرار دهند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان همدان تصریح کرد: طلاب نیز باید پس از استماع دروس و استفاده از مطالب داخل گروه، تکالیفی که استاد از آن‌ها خواسته است را انجام دهند.

وی با بیان اینکه انجام تکالیف خواسته شده معیار حضور در کلاس و ثبت در سامانه‌های نجما و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه است، گفت: هدف از برگزاری این چنینی کلاس ها، جلوگیری از عقب‌افتادگی‌ درسی طلاب و پیشگیری از شیوع ویروس می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فاطمه خرمی IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۲
    0 0
    سلامببخشیدامتحانامون مجازیه یاحضوری؟؟