جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست مشترک بین حوزه خواهران استان و شهرداری همدان

حوزه/ در نشستی با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان و شهردار همدان، راه های همکاری این دو مرکز بررسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، عصر امروز نشستی با حضور مدیر حوزه علمیه خواهران استان و شهردار همدان، برای شناسایی و ایجاد بسترهای تعامل شهرداری با حوزه های خواهران در راستای پویایی دین و احیای رسالت زن در تراز انقلاب اسلامی و خدمت رسانی به حوزه های خواهران برگزار شد.

در این نشست، خانم امیدی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان، با تشکر از اقدامات شهردار همدان، گفت: از آنجایی که رهبر معظم انقلاب در جمع طلاب و روحانیون فرمودند «جایگاه اجتماعی حوزه‌های علمیه خواهران باید در اجتماع از سوی کلیه دستگاه‌های اجرایی شناخته شود»، بنابراین امروز وظیفه تبیین این موضوع بر دوش حوزه‌های خواهران است.

وی با تاکید بر لزوم افزایش تعاملات بین حوزه و شهرداری، خاطر نشان کرد: امیدواریم تا با هماهنگی‌های صورت گرفته، گام مثبتی را برای پیشبرد اهداف حوزه‌های علمیه خواهران در سطح استان، در ابعاد فرهنگی،  اجتماعی و عمرانی برداریم.

عباس صوفی، شهردار همدان نیز، با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست، تعامل با حوزه خواهران را در حوزه خدمات فرهنگی، امری مهم خواند و گفت: تسهیل امور ادارات مختلف از وظایف مهم شهرداری است که در این راستا،  قطعا تسهیل امور حوزه خواهران، خصوصا با رسالت عظیم این مجموعه در امر فرهنگ سازی که دارای تاثیر فراوانی بر روند سلامت و امنیت اجتماعی و اخلاقی جامعه می باشد، از وظایف مهم شهرداری است.

وی با اشاره به نحوه خدمت رسانی شهرداری به نهادهای مختلف، تاکید کرد: از امروز تلاش ویژه‌ای برای برطرف نمودن مشکلات عمرانی و فرهنگی مدارس علمیه خواهران استان را در دستور کار خود خواهیم داد، چرا که رشد و شکوفایی فرهنگی و اخلاقی خانواده‌ها از سوی سکان داران این مجموعه که همان حوزه های خواهران است، از اولویت اصلی کشور می باشد.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha