شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
خشم مسلمانان آمریکا از سفر نماینده مسلمان به فلسطین اشغالی و همراهی با اسرائیل

حوزه/ سفر نخستین نماینده مسلمان آفریقایی آمریکایی منتخب در جزیره استاتن در نیویورک به سرزمین های اشغالی با کمک هزینه یک سازمان اسلام هراس و صهیونیستی، اعتراض گسترده ای به همراه داشته است.

 به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از middleeasteye، سفر چارلز فال، سیاستمدار مسلمان آمریکایی به سرزمین های اشغالی که با هزینه مالی یک شبکه اسلام هراس در آمریکا و یک سازمان حامی اسرائیل انجام گرفته، با اعتراضات گسترده ای در میان جوامع مسلمان آمریکا روبرو شده است.

هفته گذشته ، چارلز فال ، نخستین نماینده مسلمان آفریقایی-آمریکایی منتخب  در جزیره استاتن به همراه هیاتی از اعضای مجمع نمایندگان ایالتی نیویورک به فلسطین اشغالی سفر کرد. وی با انتشار عکس های متعددی از خودش در بیت لحم و خارج از مسجدالاقصی در شبکه های مجازی، موج وسیعی از انتقادات را برانگیخته است.

 روز سه شنبه شورای رهبری اسلامی نیویورک، سفر فال به سرزمین های اشغالی و همنشینی او با عاملان اشغالگر و اسلام هراس را محکوم کرد. این شورا که سازمانی متشکل از ۹۰ مسجد و نهادهای مختلف می باشد اعلام کرد: سفر او کار سازمان های فلسطینی در آمریکا را تضعیف می کند. وی با سازمان های صهیونیستی که روایتی کاملا یک طرفه و حامی اسرائیل را از منطقه تبلیغ می کنند همکاری داشته است.

 در این بیانیه آمده است: امیدوار بودیم او به عنوان یک سیاستمدار مسلمان ردپای سیاستمداران دیگری چون رشیده طلیب و ایلهان عمر در کنگره را دنبال کند و چنین سفری را که به خواهران و برادران مسلمان او آسیب وارد می کند نپذیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha