جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید مصطفی حسینی نژاد

حوزه/معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه های علمیه گفت:کارکنان حوزه های علمیه در بسیاری از بخش ها فعالیت های خودشان را به صورت غیرحضوری و از منزل انجام خواهند داد.

سید مصطفی حسینی نژاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مراکز دانشگاهی و حوزوی استان در هفته آینده اظهار داشت: در حوزه های علمیه نیز با توجه به شر ایط موجود شهر قم مقرر شد که مشاغل و موضوعاتی که از نظر عملی امکان دورکاری وجود دارد، این کار صورت بگیرد.

وی ادامه داد: در همین راستا آموزش مجازی طلاب ، پشتیبانی  فنی و نظارت و ارزیابی از جمله موضوعاتی بود که دورکاری در آن ها شروع شده و از هفته آینده به صورت کامل به اجرا در می آید.

حسینی نژاد بیان داشت: البته غیرحضوری شدن هر کدام از این بخش ها نیازمند اخذ مجوز در کمیته ای است که در همین زمینه تشکیل شده است.

وی افزود: به همه واحد ها نیز اعلام شده و  مشاغلی که امکانی دورکاری در آن ها وجود دارد در کمیته مطرح و تصمیم گیری نهایی در آن صورت می گیرد.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه های علمیه تاکید کرد: هر کدام از بخش ها که امکان دورکاری در آن ها وجود داشته باشد همکاری های لازم با آن ها صورت می گیرد.

وی ادامه داد: هدف اصلی این است که مراجعات حضوری قطع شود و از طریق سامانه ها انجام شود و همکاران نیز با توجه به توصیه های عمومی که صورت می گیرد از محیط منزل خارج نشوند.

حسینی نژاد تصریح کرد: بهترین قرنطینه برای هر کس منزل است  و همکارانی که امکان دارد در منزل بتوانند کارهای خودشان را انجام دهند، سازمان همکاری لازم را با آنها خواهد داشت.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی حوزه های علمیه، شرایط موجود را یک فرصت برشمرد و گفت: بحث دورکاری همیشه مطرح  بوده و شرایط موجود فرصتی را ایجاد کرده تا این طرح مورد آزمایش و آسیب شناسی قرار بگیرد و اگر نتیجه بخش بود در آینده نیز ادامه داشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha