پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
رستم نژاد

حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد گفت:با عنایت به نظر مراجع عظام و شورایعالی حوزه های علمیه و همچنین مدیرحوزه های علمیه، مبنی بر اهتمام ویژه نسبت به حفظ سلامت فرد وجامعه، و لزوم رعایتِ نظر متخصصان امر بهداشت و شورای تامین استان؛ دروس حوزه علمیه قم تا پایان روز دوشنبه ۱۲ اسفند به صورت حضوری تشکیل نمی گردد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی رستم نژاد در گفت و گو با خبرگزاری حوزه، با اشاره به قرار گرفتن جامعه در موقعیت حساس و برقرار نبودن دروس حوزه های علمیه به علت شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: با عنایت به نظر مراجع عظام (دامت برکاتهم) و شورایعالی حوزه های علمیه و همچنین مدیر حوزه های علمیه، مبنی بر اهتمام ویژه نسبت به حفظ سلامت فرد و جامعه، و لزوم رعایتِ نظر متخصصان امر بهداشت و شورای تامین استان؛ دروس حوزه علمیه قم تا پایان روز دوشنبه ۱۲ اسفند به صورت حضوری تشکیل نمی گردد.

معاون آموزش حوزه های علمیه  افزود: ولی از آنجا که طی هفته گذشته، تعدادی از مدارس سطح یک و برخی از اساتید سطوح عالی و خارج، در اقدامی تحسین برانگیز با استفاده از شبکه های اجتماعی داخلی، به صورت مجازی، فعالیت های آموزشی خویش را ادامه دادند و از نتایج حاصله ابراز رضایت نموده اند، مدیریت حوزه های علمیه ضمن ارج نهادن به این اقدام، و اعلام رسمی بودن این نوع از تدریس  واحتساب آن در سامانه آموزش، بر توسعه و استفاده از این ابزار( صرفا شبکه های داخلی) توسط سایر مدارس واساتید تا اعلام وضعیت عادی، تاکید می ورزد.

وی بیان داشت: از طلاب نیز تقاضا می شود همانگونه که تا کنون دشمنان را که در آرزوی کم فروغ شدن تلاش های علمی حوزه ها هستند، با افتخار و روحیه جهادی، مایوس کرده اند، اینبار نیز با همتی مضاعف به تکاپوی  علمی خویش در وضعیت جدید تداوم بخشند و از تمام ظرفیت ها و امکانات جهت ارتقای علمی خویش استفاده نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد گفت: از همین جا فرصت را مغتنم شمرده مراتب تقدیر و سپاس مدیریت حوزه را، محضر گروه های جهادی از اساتید و طلاب  که جهت مشارکت در امر امداد رسانی به بیماران و پرستاران و خانواده هایشان، اعلام آمادگی نموده و جهت تقویت روحیه معنوی در مراکز درمانی حضور یافته اند، تقدیم می داریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ج IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۹
    0 0
    به اطلاع مسئولین برسونید اعلام کنند تا آخرسال چه کاره ایم؟. طلاب شهرستاتی که به خاطر ۳روز نمیتونن برن و بیان. ضمنا اعلام کنند تکلیف امتحانات اسفند چی میشه؟ لطفا زودتر تصمیم بگیرن و اعلام کنند. شماهم پیگیری کنید.خداقوت