پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کرونا

حوزه/ طلاب و روحانیون کردستان برای اطلاع رسانی و مبارزه با شیوع بیماری کرونا اعلام آمادگی کرده اند در زمانی که نیاز باشد می توانند به حوزه بهداشت و درمان کمک کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سید توفیق رضایی شامگاه پنجشنبه در نشست جمعی از اساتید و معاونان مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه اظهار داشت: در صورتی که بیماری کرونا در کشور باعث تعطیلی حوزه ها و مدارس علمیه گردد، نباید روند آموزش طلاب را قطع کنیم.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه گفت: ایجاد فاصله درسی برای طلاب بسیار سنگین تمام می شود و از نظر آموزشی ضربات سختی بر پیکره علمی حوزه های علمیه می زند.

وی با اشاره به لزوم رعایت موارد بهداشتی در مدارس و حوزه های علمیه عنوان داشت: بیماری کرونا شیوع سریعی در جامعه داشته است و مهمترین و اصلی ترین راه برای پیشگیری از این بیماری ویروسی، حفظ و رعایت نکات بهداشتی است که از طریق رسانه های رسمی و رسانه ملی اطلاع رسانی می شود.

حجت الاسلام رضایی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: حوزه ها و مدارس علمیه در بحث بهداشتی و امدادی پتانسیل و ظرفیت بسیار بالایی دارند و می توانند در مواقع اضطراری در بحث کمک رسانی به کادر درمانی و بهداشتی استان کردستان نقش مهمی داشته باشند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه، گفت: طلاب و روحانیون کردستان برای اطلاع رسانی و مبارزه با شیوع بیماری کرونا اعلام آمادگی کرده اند و در زمانی که نیاز باشد می توانند به حوزه بهداشت و درمان کمک کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha