پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام طباطبایی اشکذری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در سوریه گفت: من از همه اهالی زینبیه و زوار حرم مطهر حضرت زینب سلام الله علیها می خواهم امور بهداشتی و نظافتی را رعایت کنند که هیچ عزیزی دچار این بیماری منحوس(کرونا) نشود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل طباطبایی نماینده ولی فقیه در سوریه در خطبه های این هفته دمشق که در مصلی حرم حضرت زینب سلام الله علیها برگزار شد، با برشمردن بعضی اتفاقات سخت مانند مریضی ها که بر زندگی انسانها واقع می شود، آن ها را دارای علل مختلف دانست که در روایات اهل بیت علیهم السلام به بعضی از علت ها اشاره شده است.

وی اظهار داشت: بیماری ممکن است در ظاهر دارای شر باشد ولی در باطنش برای مومن دارای خیر است که یا باعث ترفیع درجه مومن و با تخفیف عذاب گناه یا دلیل دیگری دارد که در روایات ما آمده است.

وی ادامه داد: بیش از ۴۰ کشور امروز با این ویروس منحوس کرونا درگیر هستند که سرعت انتشار بالایی دارد و نگرانی زیادی بین مردم جهان پدید آورده است.

حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی با بیان اینکه بعضی می گویند این ویروس سیاسی است که دشمنان برای رسیدن به هدف های خاص بین مردم منتشر ساخته اند، ابراز داشت: این بحث نیاز به اطلاعات و تحلیل دقیق است که وارد آن نمی‌شوم ولی اکنون باید دقت کنیم مقابل این بیماری رعایت بهداشت فردی و محیط اطراف خود را به درستی انجام دهیم.

وی تصریح کرد: شبکه های اجتماعی برخی شایعات را جهت دلسرد کردن مردم نسبت به مقابله با این بیماری منتشر می کنند که بسیاری از آنها دروغ است که باید اخبار را از منابع موثق و مورد اعتماد جویا شد.

نماینده ولی فقیه در سوریه ادامه داد: من از همه اهالی زینبیه و زوار حرم مطهر حضرت زینب سلام الله علیها می خواهم امور بهداشتی و نظافتی را رعایت کنند که هیچ عزیزی دچار این بیماری منحوس نشود.

حجت الاسلام و المسلمین طباطبایی در پایان صحبت‌های خود همگان را به دعا به درگاه خدای متعال جهت شفای بیماران و رفع ابتلائات از امت اسلامی دعوت نمودند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha