جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نظرپور

حوزه/ مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین گفت: نخستین شرط داشتن جامعه ای سالم و پویا، پایداری و تحکیم خانواده است و نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی باید قوانینی در این ارتباط تصویب کنند.

خانم بتول نظری پور، مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن تبریک به نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: در برخی از شهرهای کشور، بانوانی فرهیخته و توانمند وارد مهم ترین رکن قانون گذاری کشور شده اند که در استان قزوین نیز خانم دکتر محمد بیگی که از چهره های ولایی و توانمند در امور اجرایی است به خانه ملت راه پیدا کرده است.

وی با اشاره به نقش مهم خانواده و بانوان در جامعه، افزود: خانواده زنجیره ارتباطی اجتماع و تضمین کننده آرامش و ثبات جامعه است.

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: نخستین شرط داشتن جامعه ای سالم و پویا، پایداری و تحکیم خانواده است و نمایندگان منتخب مجلس شورای اسلامی باید قوانینی در این ارتباط تصویب کنند.

 نظرپور تصریح کرد: تأثیر وسایل ارتباط جمعی موجب تغییرات فرهنگی در سطح جوامع شده که این مسأله خانواده ها را در جوامع مختلف با چالش های جدی مواجه ساخته است و یکی از پیامدهای منفی این مساله گسستگی خانواده است و ازدیاد طلاق در جوامع امروزی از نشانه های این گسستگی است که به دنبال خود مسائلی چون فقر، بزهکاری و افزایش فرزندان بی سرپرست را به همراه دارد.

وی ضمن آرزوی توفیق برای نمایندگان منتخب مردم در استان قزوین عنوان کرد: از نمایندگان تقاضا دارم برای جلوگیری از گسستگی خانواده، جلسات مداوم با بانوان فرهیخته استان داشته باشند و برنامه هایی را در خصوص ارتقاء سطح حجاب و عفاف در جامعه عملی کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha