جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام ابراهیم اکبری

حوزه/ مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان تهران در نامه ای خطاب به محسنی بندپی از ناتوانی استانداری تهران در تامین بهداشت عمومی شهر به ویژه مساجد و نیز بی توجهی به ظرفیت های حوزه و دانشگاه در مقابله با شیوع ویروس «کرونا» انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، متن نامه حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم اکبری مدیرکل مرکز خدمات حوزه علمیه استان تهران خطاب به استاندار تهران به این شرح است:

برادر عزیز جناب آقای محسنی بندپی

استاندار محترم تهران (پایتخت)

سلام علیکم

ضمن عرض تبریک ایام و اعیاد ماه رجب به مردم عزیز و شریف و خادمان مخلص و دلسوز و جهادی آنها خصوصاً جهاد گران عرصه سلامت که حقیقتا تداعی خاطرات آتش نشانهای فداکار حادثه پلاسکو و جبهه و جنگ را می نمایند.

احتراماً باستحضار می رساند دراین ایام بحرانی کشور یا جلسات و مکاتبات و تماس ها و دستورات و یا هماهنگی ها با مدیران کل استان نداشته اید یا لااقل حقیر به عنوان یکی از اعضاء شورای اداری استان تهران (مدیر کل مرکز خدمات حوزه های علمیه استان تهران) مطلع نشدم که توفیق خدمت رسانی به طلاب و روحانیون و ائمه محترم جماعات و مبلغین و مبلغات و طلاب خارجی این استان را بعهده دارم و افتخار می کنم سرباز کوچک ولایت و انقلاب وخادم مردم شریف و عزیز هستم.

لذا خواهشمندم مقداری جهادی عمل کنید و دربین مردم باشید و مشکلات مردم راببینید وحس کنید.

* برای بهداشت عمومی مساجد که خانه امن وپناهگاه مردم است و امت اسلام در چنین شرایطی باید به خانه خدا پناه ببرند (علی الخصوص ماه رجب ماه بندگی خداست) جنابعالی یا شهردار محترم تهران کاری کرده اید؟

* برای بهداشت عمومی شهرتهران نسبت به گذشته کارخاصی صورت گرفته؟

* ازظرفیت حوزه و دانشگاه ها برای تبادل آراء و تجربیات و افکاراستفاده نموده اید؟

* مجالس ختم مردم کجاها برگزار میگرددآیا فکری کرده اید؟

* اولین و آخرین و تنها راهکار، تعطیل کردن است تدابیر دیگری وجود ندارد؟

* به عنوان مدیر مسلمان در این این ایام به مساجد که همه اقشار مسلمان باتمام تفکرات و حتی مسافران به آنجا مراجعه می نمایند، مراجعه نموده و تدابیری اندیشیده اید؟ا

* نسبت به آگاهی دهی مردم عزیز دراماکن عمومی مثل مساجد حتی یک بوروشور یابنر نصب نموده اید؟ حتی به عنوان یک آموزش ابتدایی

 امیدوارم قبل از آنکه دیرشود اقدام فرمائید. آرزوی سلامت و سعادت برای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب و خادمان خالص و صادق به مردم شریف رادارم.

به برکت وجودی حضرت حجت ابن الحسن المهدی (عج) خداوند برکاتش را به ملت و نظام نازل و بلایا را دفع بفرماید. «آمین یا رب العالمین»

والسلام علیکم و رحمت الله

ابراهیم اکبری؛ مدیر کل مرکز خدمات حوزه های علمیه استان تهران

۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha