سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
سبحانی نیا

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: کلیه کلاس های مدارس علمیه قزوین به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزای «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا پیش از ظهر امروز در جلسه مدیران مدارس و معاونان حوزه علمیه قزوین گفت: بیماری کرونا قابل پیشگیری و کنترل است و باید هوشیار بوده و با رعایت نکات بهداشتی، راه های انتقال آن گرفته شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین افزود: باید روی پیشگیری تأکید کنیم تا با رعایت بهداشت فردی ابتلاء به این بیماری را کنترل نماییم.

وی ادامه داد: همه ما موظفیم تمام  دستورات بهداشتی در خصوص ویروس کرونا را که مسئولان برای تمام ارگانها، نهادها و ادارات صادر می کنند انجام دهیم و باید توصیه های بهداشتی به طلاب مدرسه نیز آموزش داده شود.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد: تمام مدارس علمیه باید به صورت مداوم ضدعفونی شده تا طلاب علوم دینی برای مراجعه به مدارس مشکلی نداشته باشند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری کلاس های درس برای طلاب مدارس علمیه قزوین تصریح کرد: کلیه کلاس های مدارس به صورت مجازی برگزار می شود و تمام طلاب موظند درس های خود را از طریق فضای مجازی دریافت کنند.

مدیر حوزه علمیه قزوین از راه اندازی کانالی در پیام رسان ایتا توسط معاونت آموزش حوزه استان خبر داد و اظهار کرد: طلاب می توانند اخبار آموزشی(اعم از نحوه برگزاری کلاس های مجازی و امتحانات کتبی مربوطه و ... )  را از طریق این کانال به آدرس http://eitaa.com/amoozesh_qazvin دنبال کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha