سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام عبدالرضا سلیمانی معاون مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ معاون مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با بیان اینکه حمله به حوزه های علمیه با رمز «ویروس کرونا» شروع شده است، گفت: شیاطین و دشمنان به دنبال انتقام از حوزه های علمیه با حربه های مختلف هستند.

حجت الاسلام عبدالرضا سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در پاسخ به این سؤال که هراس شبکه نفوذ از «جامعه المصطفی» بر چه مبنایی است؟، اظهار داشت: خیزش امت اسلامی ایران در پی پیروزی انقلاب اسلامی که جرقۀ آن در حوزه های علمیه زده شد، اکنون در قالب مدارس «جامعه المصطفی»، در تمام نقاط دنیا ثمره داده و دشمنان ما را عصبانی کرده است.

معاون مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه بیان کرد: ترویج اسلام ناب محمدی(ص) در مدارس علمیه «جامعه المصطفی العالمیه»، خصوصا در کشورهایی که وهابیت خبیث به دنبال نشان دادن چهره خشن و به دور از عقلانیت از دین بوده، به نتیجه رسیده و ماهیت پلید نوکران شیطان بزرگ را آشکار نموده است.

وی تصریح کرد: این در صورتی است که اگر ملل محروم و استعمارزده با حقیقت اسلام و سیره اهل بیت(ع) آشنا شوند و پیام انقلاب اسلامی را درک کنند، دیگر جای پایی برای سلطه گری و غارت ذخائر کشورهای اسلامی نخواهد ماند.

حجت الاسلام سلیمانی خاطرنشان کرد: اهداف متعالی و تجربۀ انقلابی حضرت امام(ره)، توانست شکل جدید و پیشرفته ای در مبانی و نگرشی بهتر از شناخت استعمار نو و راههای مبارزه با آن را ارائه دهد.

 وی گفت: نباید فراموش کرد با گذشت بیش از ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی، دشمنان قسم خورده پی برده اند که آنچه آنها را از حیاط خلوت برخی ملل اسلامی اخراج می نماید، زاییده تفکر انقلابی حضرت امام(ره) در حوزه های علمیه است.

معاون مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با بیان اینکه حمله به حوزه های علمیه با رمز «ویروس کرونا» شروع شده، ادامه داد: کار قرنطینه ۲ طلبه چینی مقیم قم که در ۲ ماه اخیر به چین سفر داشته و در هنگام برگشت مثل ۸۰ دانشجو و شهروند ایرانی برگشته از ووهان، طی شده، دستمایه «شبکه نفود» علیه دین و مذهب قرار گرفته است.

حجت الاسلام سلیمانی تأکید کرد: حال که ماهیت استعمارگران و ابرقدرتهای مستکبر از جمله شیطان بزرگ و همدستان اروپایی آن با صدور پیام انقلاب اسلامی در سراسر دنیا، خصوصا جهان اسلام مشخص شده، شیاطین به دنبال انتقام از حوزه های علمیه با حربه های مختلف هستند.

وی گفت: عامل ورود «ویروس کرونا» به ایران، به نقل از بهداشت جهانی، یک تاجر عربستانی و همسر چینی اش بوده اند، اما شبکه نفوذ، همچون هر حادثه دیگری، این‌بار تیغش را تیز کرده تا عقده های خود را علیه مذهب و اسلام خالی کند.

معاون مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با اشاره به سخنان حضرت امام(ره) که فرمودند: «ام الفساد قرن» و «دولت تروریست، شیطان بزرگ، آمریکا که به دشمنی با او افتخار می کنیم»، گفت: استکبار جهانی از آنجا که تفکر انقلابی حضرت امام(ره) را مولود حوزه های علمیه می داند، از طریق تقویت و حمایت از شبکه نفوذ به دنبال مقصر جلوه دادن مروجین اصلی دین و مذهب در حوادث مختلف است.

وی گفت: گرچه در این روزها نیروهای انقلابی برای تقویت امنیت روانی جامعه، بر ضعف مدیریت دولتی در ورود و گسترش کرونا صرف نظر می کنند، شبکه نفوذ، در صدد فرافکنی بی کفایتی بوده تا تقصیرها را به گردن آنها بیندازد.

حجت الاسلام سلیمانی اظهار داشت: در حماقت موج سواری شبکه های ضد انقلاب در انتشار اخبار مربوط به ویروس کرونا، همین بس که برای تخریب وجهه بزرگان دین وعلمای ربانی، توصیه جعل شده بنام مرحوم آیت الله بهجت(ره) در خصوص « کرونا» را پخش می کنند.

معاون مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه در پایان اظهار داشت: دشمنان اسلام با توجه به ضعف اقتدار پوشالی گذشته خود برای ایجاد تفرقه و تشتت در بین کشورها و خصوصا در ایران اسلامی با حربه « تفرقه بینداز و حکومت کن» بنا بر اظهارات دانشمندان ویروس شناس، هیچ بعید نیست که با شیطنت بیولوژیکی، خود عامل ساخت و انتشار « ویروس کرونا» در دنیا باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha