چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
معاونین آموزش

حوزه/ ‌مدیر حوزه علمیه قزوین بر ضرورت هم افزایی معاونان آموزش حوزه علمیه با سایر معاونت ها در پیشبرد اهداف تهذیبی، پژوهشی و آموزشی در مدارس علمیه تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا ظهر امروز در نشست هم اندیشی معاونان آموزش مدارس و حوزه علمیه قزوین با مدیر حوزه قزوین، گفت: با توجه به اینکه محور کار در مدارس، معاونت آموزش است، باید از ظرفیت های امور تهذیبی و پژوهش در مباحث و مسائل آموزشی نهایت بهره را ببریم.

وی افزود: معاونان آموزش مدارس باید از مدیران و معاونان تهذیب و پژوهش مدارس علمیه بخواهند تا در امورات آموزشی، همکاری های لازم را داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه قزوین بیان کرد: نگاه ما باید به گونه ای باشد که نقش آفرینی تهذیبی، پژوهشی و آموزشی در تمام مدارس علمیه و در بین طلاب علوم دینی به خوبی مشهود باشد.

وی ادامه داد:  اهداف و فعالیت های آموزشی، پژوهشی و تهذیبی در حوزه های علمیه با همراهی، مشارکت و همدلی اساتید و طلاب به خوبی محقق می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا بیان کرد: مجموعه حوزه علمیه قزوین به دنبال افزایش کمّی و کیفی تمام  فعالیت های آموزشی در مدارس علمیه است تا بتواند توان طلاب را در زمینه های مختلف به خوبی ارتقاء دهد.

وی ادامه داد: معاونان آموزش مدارس علمیه قزوین باید از حالت جزیره ای خارج شده و سیستمی عمل کنند و بیش از پیش همدلی و هم افزایی داشته باشند تا بتوانیم به خوبی مشکلات آموزشی طلاب را برطرف کنیم.

سپس حجت الاسلام علی اصغر رضایی، معاون آموزش حوزه علمیه قزوین با اشاره به ضرورت تقویت همکاری و همدلی معاونان آموزشی مدارس علمیه قزوین، بیان کرد: با همفکری و برگزاری نشست های مشترک مشکلات آموزشی طلاب حوزه کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha