پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آموزش مجازی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه دروس حوزه با استفاده از ابزارهای نوین، شبکه های اجتماعی بومی بصورت مجازی تدریس می شود، گفت: با اجرای این طرح حوزه های علمیه در مسیر بالنده علمی و آموزشی قرار می گیرند و این امر باعث زنده و پویا تر شدن حوزه می شود.

حجت الاسلام هابیل خسروی، مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی، در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، از تعطیلی مدارس علمیه استان تا آخر هفته خبر داد و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح استان خراسان جنوبی و تصمیمی که مسئولین وزارت بهداشت در کشور و استان گرفته اند، همه مدارس علمیه خراسان جنوبی تا پایان هفته تعطیل خواهد بود.

وی ادامه داد: تعطیلی مدارس علمیه به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا صورت گرفته است و ما در این ایام کلیه مدارس علمیه را از کلاس های درس تا خوابگاه های طلاب ضد عفونی می کنیم.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه تعطیلی مدارس مبنی بر تعطیلی برنامه های آموزشی نیست، تصریح کرد: به منظور کاهش تبعات تعطیلات بر روند آموزشی طلاب در نظر گرفته شده است که در این ایام با توجه به امکانات آموزشی، دروس بصورت غیرحضوری به اطلاع طلاب برسد.

حجت الاسلام خسروی با اشاره به اینکه به دنبال گسترش آموزش مجازی در بین طلاب خواهیم بود، خاطرنشان کرد: این شرایط زمینه ای را ایجاد کرد که برای زیر ساخت های آموزش غیر حضوری فکری اساسی در حوزه های علمیه انجام شود تا اگر مشکلاتی از این قبیل اتفاق بیافتد، از طریق آموزش غیر حضوری به طلاب، لطمه ای به یادگیری دروس حوزوی آنان نخورد.

وی ادامه داد: طرح آموزش غیر حضوری و آنلاین به صورت آزمایشی در سطح مدارس علمیه آغاز شده و مانع از تعطیلی کامل دروس حوزه خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه دروس حوزه با استفاده از ابزارهای نوین، شبکه های اجتماعی بومی بصورت مجازی تدریس می شود، تاکید کرد: با اجرای این طرح حوزه های علمیه در مسیر بالنده علمی و آموزشی قرار می گیرند و این امر باعث زنده و پویا تر شدن حوزه می شود.

حجت الاسلام خسروی گفت: طلاب می توانند آخرین وضعیت سامانه آموزش مجازی و دروس بارگذاری شده پیرامون دروس حوزوی را از طریق سایت حوزه علمیه خراسان به آدرس www.hozehkh.com و کانال های رسمی این حوزه به نشانی sapp.ir/howzehkhnews پیگیری کنند.

انتهای پیام/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha