شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سبحانی نیا

‌حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: حوزه های علمیه همیشه در همه عرصه های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی یار و یاور ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا ظهر امروز در جلسه کمیته ستاد پیشکیری از بیماری کرونا در مدیریت حوزه علمیه قزوین، از تشکیل قرارگاهی جهادی در حوزه علمیه قزوین خبر داد و گفت: در سالهای گذشته طلاب و روحانیون حوزه علمیه قزوین در خصوص زلزله، سیل و بلاهای طبیعی نقش تأثیرگذاری داشته اند؛ البته برای خدمت رسانی بهتر و منسجم تر به مردم باید قرارگاهی جهادی در حوزه علمیه قزوین تشکیل شود.

مدیر حوزه علمیه قزوین با تشریح اهداف قرارگاه جهادی، افزود: تشکیل تیمی جهت تبیین بیماری و ارائه بسته های آموزشی جهت پیشگیری و کمک کردن به کاهش بار روانی جامعه، تشکیل نیروهای خدماتی طلاب جهت کمک به سالخوردگان، تشکیل تیم طلاب فعال فرهنگی، و هماهنگی با کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و بهزیستی جهت توزیع مواد ضدعفونی برای نیازمندان از اهداف اصلی این قرارگاه جهادی عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا با اشاره به اینکه خدمت به مردم موجب رضایت خدای متعال و نوعی عبادت محسوب می شود، بیان کرد: در این شرایط حساس خدمت به هم نوع و یاری رساندن به نیازمندان در جامعه بسیار ضروری است و در این راستا رعایت توصیه های بهداشتی اهمیت دو چندان دارد.

سپس حجت الاسلام عباس افشار، مدیر روابط عمومی ورسانه ای حوزه علمیه قزوین از ساخت فیلم مستند قرارگاه جهادی حوزه علمیه قزوین و فعالیت‌های طلاب و روحانیون حوزه علمیه قزوین در این عرصه مهم در سال آینده خبر داد.

در پایان  حجت الاسلام علی اصغر رضایی به عنوان مسئول قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین معرفی و حجت الاسلام امیر رحیمی به عنوان دبیر اجرایی این قرارگاه از سوی مدیر حوزه علمیه قزوین معرفی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha