جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تعطیلی دروس جامعه الزهرا در دهه سوم ماه مبارک رمضان

حوزه/ برگزاری سیزدهمین همایش سالانه طلاب و فضلای منطقه فردوس سراسر کشور در نوروز ۹۹ لغو و به زمان مناسب دیگری موکول شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان جنوبی، ستاد برگزاری سیزدهمین همایش سالانه طلاب و فضلای منطقه فردوس سراسر کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد: در شرایط کنونی و با توجه به حساسیت موضوع شیوع بیماری کرونا و توصیه های اکید متخصصین امر مبنی بر عدم برگزاری هر گونه تجمع و نشست، برگزاری سیزدهمین همایش سالانه طلاب منطقه در نوروز ۹۹ لغو و برگزاری آن به زمان مناسب دیگری موکول گردید.

بسم الله الرحمن الرحیم

اساتید، فضلا و طلاب محترم منطقه فردوس در سراسر کشور

سلام علیکم

با ادب و احترام، ضمن عرض تبریک میلاد با سعادت حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام و ایام پربرکت ماه رجب المرجب به استحضار می رساند ستاد برگزاری همایش سالانه طلاب منطقه فردوس همچون سنوات گذشته با هدف هم اندیشی طلاب محترم در راستای رسالت و وظایف حوزوی خود، جلسات هماهنگی و برنامه ریزی  را جهت برگزاری همایش سالانه برگزار نموده است.

با توجه به شرایط کنونی حاکم بر کشور و پس از رایزنی با ائمه محترم جمعه مستقر در منطقه، مقرر شد:

در شرایط کنونی و با توجه به حساسیت موضوع شیوع بیماری کرونا و توصیه های اکید متخصصین امر مبنی بر عدم برگزاری هر گونه تجمع و نشست،  برگزاری سیزدهمین همایش سالانه طلاب منطقه در نوروز ۹۹ لغو و برگزاری آن به زمان مناسب دیگری موکول گردد.

در این راستا، حفظ سلامت مردم عزیز منطقه همیشه دغدغه طلاب و روحانیون بوده و هست بنابراین ستاد همایش ضمن آرزوی سلامت برای همگان آمادگی خود را مبنی بر خدمت  و کمک رسانی همه جانبه در صورت نیاز و  تائید مسئولین بهداشتی منطقه، اعلام می دارد.

ستاد همایش همچنین شایعات مطرح شده در فضای مجازی در خصوص ابتلای طلاب خصوصا طلاب مقیم قم به بیماری کرونا را تکذیب می نماید.

در پایان از خداوند متعال سلامتی و عافیت کامل را برای تمام مسلمان جهان علی الخصوص طلاب و مردم شریف منطقه فردوس مسئلت می داریم.

ستاد برگزاری سیزدهمین همایش سالانه طلاب و فضلای منطقه فردوس در سراسر کشور

اسفند ماه ۹۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha