جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
علوی گرگانی

حوزه/  اینجانب با محکوم کردن اینگونه رفتارها نسبت به مسلمانان هند بر لزوم تجدید نظر در اینگونه رفتارها توسط مسئولین آن کشور تأکید دارم و لازم است تمام آزادمردان جهانی و جوامع بین الملل و کشورهای مسلمان با فشار بر کشور هند از وقوع یک فاجعه انسانی بر ضد مسلمانان جلوگیری نمایند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله علوی گرگانی با صدور بیانیه ای، ضمن ابراز تاسف و نگرانی از وضعیت مسلمانان هندوستان،کشتار، تبعیض مذهبی و آزار نسبت به مسلمانان این کشور را محکوم کردند.

ایشان در این بیانیه تاکید کرده اند: متأسفانه اخباری که از سرزمین هند و تبعیض مذهبی نسبت به مسلمانان آن دیار بعد از سفر رییس جمهور آمریکا به آن کشور به گوش می‌رسد، موجب نگرانی شده‌است.

 حمله به مسلمانان و کشتار آن‌ها و اخراج از خانه و کاشانه قلب هر آزاده‌ای را به درد می‌آورد. متأسفانه تمام این فجایع در حالی صورت می‌گیرد که جامعه بین الملل که ادعای حقوق بشر دارند در سکوت نظاره گر هستند که نشان دهنده دروغین بودن شعار حقوق بشر آن‌ها می‌باشد.

 اینجانب با محکوم کردن اینگونه رفتارها نسبت به مسلمانان هند بر لزوم تجدید نظر در اینگونه رفتارها توسط مسئولین آن کشور تأکید دارم و لازم است تمام آزادمردان جهانی و جوامع بین الملل و کشورهای مسلمان با فشار بر کشور هند از وقوع یک فاجعه انسانی بر ضد مسلمانان جلوگیری نمایند.

 امید است خداوند هر چه زودتر فرج برای مستضعفین عالم محقق نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha