شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کروناویروس

حوزه/ استاد حوزه و دانشگاه گفت: درواقع استکبار با موج‌سواری بر هر حادثه طبیعی و غیرطبیعی درصدد تشدید فشار حداکثری بر نظام و مردم و تسویه‌حساب با انقلاب و نظام انقلابی است.

حجت‌الاسلام مهدی حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، اظهار کرد: حدود دو هفته است که کرونا مهمان ناخوانده زندگی مردم ایران شده است.

وی افزود: حجم اخبار و شایعات دروغین و جعلی برای التهاب آفرینی در میان مردم ایران در مقایسه با کشورهای دیگر حکایت از یک حرکت سازمان‌دهی شده در تشدید فشار حداکثری بر مردم دارد.

حجت‌الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: ملت صبور و شکور ایران نشان داده است که مانند همیشه با توکل بر خدا و توسل بر معصومین و تبعیت از منویات ولی امر و رعایت بایسته‌های این مقابله بر این تهدید غلبه کرده و از آن فرصت‌ها خواهد ساخت.

وی در ادامه اظهار کرد: این روزها بارها شنیده‌ایم و دیده‌ایم و خوانده‌ایم که کرونا ویروس بسیار کم‌خطرتر از همه ویروس‌های مشابه است. تنها نکته متفاوت، سرعت انتقال و فراگیری آن است حقیقت هم همین است.

استاد حوزه با بیان اینکه کرونا اسم رمز دشمن برای حمله به اسلام و نظام اسلامی، ادامه داد: در طول چند روز گذشته شاهد هجمه سازمان‌دهی شده دشمن علیه اسلام و نظام اسلامی هستیم.

وی تصریح کرد: استکبار رسانه‌ای درصدد است به‌زعم باطل خود با یک دوگانه سازی کاذب نظام اسلامی را از یک‌سو در مقابل مردم قرار دهد و از دیگر سو حاکمیت را در تصمیم‌گیری‌های کلان خود دچار تردید و انفعال کند.

حجت‌الاسلام حسینی گفت: به‌ عنوان مثال محدودسازی تشرف به مشاهد مشرفه و توقف موقت نمازهای جمعه از این قبیل است؛ چرا که اگر مسئولان امر بدون توجه به تصمیمات ستاد ملی، محدودسازی تشرفات را برنمی‌تافتند، متهم به بی‌توجهی به مردم و سلامت مردم و بی‌اعتنایی به حقوق شهروندی می‌شدند و اگر هم محدودیت و توقف را می‌پذیرفتند با شبهه افکنی های مختلف سعی در مخدوش کردن تصمیمات نظام داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در واقع استکبار موج‌سواری بر هر حادثه طبیعی و غیرطبیعی درصدد تشدید فشار حداکثری بر نظام و مردم و تسویه‌حساب با انقلاب و نظام انقلابی است.

حجت‌الاسلام حسینی گفت: اگر روزی تقلب اسم رمز آشوب بود و روز دیگر بنزین؛ امروز اسم رمز مقابله با مردم و نظام کرونا و فضاسازی‌های جعلی و مصنوعی است؛ ازاین‌رو همه باید هوشیار بوده و اجازه ندهیم دشمن از این آب گل‌آلود ماهی موردنظر خود را بگیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha