جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست ستاد مدیریت «بیماری کرونا» که در محل استانداری کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: عملکرد مردم و مسئولان در مقابله با ویروس کرونا قابل تحسین است و امید داریم هر چه زودتر این ویروس کنترل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما امروز در نشست ستاد مدیریت «بیماری کرونا» که در محل استانداری کرمانشاه و با حضور استاندار و مدیران کل دستگاه های اجرایی تشکیل شد، گفت: زحمات و تلاش های مسئولان استان خصوصا دست اندرکاران عرصه بهداشت و درمان قابل تقدیر است و انصافا تلاش های خوبی در استان انجام شده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: در کنار تمام این فعالیت ها مردم شریف هم باید کاملا رعایت کنند و دستورات مسئولان بهداشت و درمان را فصل الخطاب قرار دهند.

آیت الله علما با اشاره به بیانات و توصیه های راهگشای مقام معظم رهبری در روز درختکاری که فرمودند: «بنده خیلی امیدوارم به دل پاک و صاف عناصر مؤمن و متقی؛ با دعا و توسل به ائمه و رسول خدا(ص)، مشکلات برطرف می شود، گفت: در عین حالی که باید توصیه های بهداشتی که نشأت گرفته از دستورات اسلام است، مدنظر باشد، باید در کنار این فعالیت ها باید دعا را فراموش نکنیم.  

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تأکید کردند: حال توجه و توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار(ع)، موجب می شود تا این مشکل هر چه سریعتر از جامعه زدوده شود.

وی در پایان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، مردم و مسئولان، خصوصا تیم های بهداشتی و کادر درمان، زحماتشان قابل تقدیر و در این زمینه خوب عمل کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha