سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 889251
۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۵
شعیب ۱

حوزه/ حجت‌الاسلام «شعیب صالحی» به‌ عنوان امام‌جمعه جدید شهرستان خمیر معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام‌ علیرضا صفایی حائری امام‌جمعه سابق این شهرستان قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، آیین تودیع و معارفه امام جمعه جدید شهرستان خمیر، امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان با حضور نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده در این مراسم گفت: نمازهای جمعه در مناطقی که شیعه وسنی زندگی می کنند، باید حلقه اتصال مذاهب اسلامی باشد، امام جمعه نیز موظف است دیدگاه ها و سیاست های نظام اسلامی و  مهم ترین مسائل جهان اسلام را به مردم بازگو کند و در خصوص مسائل روز جامعه روشنگری داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: امام جمعه جدید بندر خمیر تعامل و همدلی با آحاد مردم شیعه و اهل سنت در این شهرستان داشته باشد.

عبادی زاده خاطر نشان کرد: امام جمعه جدید خمیر با برخورداری از تواضع و فروتنی، اهل تعامل با آحاد مردم شیعه و اهل سنت است که از امروز سکان امامت جمعه را به دست می گیرد.

وی افزود : از مردم و مسئولان و روحانیت شیعه و اهل سنت انتظار داریم همانند گذشته، در کنار هم به امام جمعه جدید کمک کنند و مشکلات پیش روی مردم را بردارند.

امام جمعه بندرعباس همچنین از تلاش های ارزنده و وحدت آفرین امام جمعه سابق خمیر قدردانی کرد.

در پایان این مراسم، حجت‌الاسلام «شعیب صالحی» به‌ عنوان امام‌جمعه جدید شهرستان خمیر معرفی و از خدمات حجت‌الاسلام‌ علیرضا صفایی حائری امام‌جمعه سابق این شهرستان قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha