جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کشتار مسلمانان هند

حوزه/ درپی تصویب قوانین تبعیض آمیز علیه مسلمانان توسط دولت هند و کشتار وحشیانه مسلمانان این کشور توسط هندوهای افراطی، مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن با صدور بیانیه ای این جنایت را محکوم کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه درپی تصویب قوانین تبعیض آمیز علیه مسلمانان توسط دولت هند و کشتار وحشیانه مسلمانان این کشور توسط هندوهای افراطی، مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن با صدور بیانیه ای این جنایت را محکوم کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در چند هفته اخیر و به دنبال تصویب لایحه ای علیه مسلمانان در هند، تظاهرات مسالمت آمیزی در مخالفت با این لایحه توسط مسلمانان هند انجام پذیرفت. متاسفانه این اعتراضات مسالمت آمیز با تحریکات هندوهای افراطی و بی تفاوتی دولت هند سبب موج خشونت‌های سازمان‌یافته علیه مسلمانان بی پناه این کشور گردیده است. اخبار و تصاویر غم انگیزی که هر روزه در شبکه های اجتماعی منتشر می گردد حاکی از سبعیت بی حد عاملان این جنایت هاست که در سایه حمایت پنهان دولت و بی خبری مجامع بین المللی هر روز جری تر از قبل خون انسان های بی گناه را بر زمین می ریزند.

مرکز تعلیمات اسلامی واشنگتن ضمن ابراز همدری با خانواده های داغدار و ابراز انزجار از افرادی که خون بخشی از مردم خود به هر دلیل را مباح می دانند از دولت هند می خواهد که هرچه زودتر نسبت دستگیری و محاکمه عاملان این جنایت های فجیع اقدام نموده و قبل از آنکه این امر به کشتارهای وسیع تر منجر گردد با تصحیح اشتباهات گذشته و دلجویی از داغ دیدگان حوادث اخیر راهی را در پیش گیرد که به اتحاد هرچه بیشتر مردم هند بیانجامد.

از خداوند متعال صلح و آرامش برای تمام مردم هند و عمل به نصایح پدران  هند مهاتما گاندی و جواهر لعل نهرو آرزومندیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • فرهاد صمدی نارمکی IR ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۷
    0 0
    نمی تونیم نسبت به درد انسان ها بی تفاوت باشیم خلاصه کنم چون درخیلی از پایگاه های خبری کامنت های زیادی گذاشتم ولی هیچ کدامشان چاپ نشدند اگه این کامنت و چاپ هم نکردید عیبی نداره ولی لااقل مطالعه کنید بابت مسلمان هند خیلی دلم می سوزه هیچ کاری هم نمی تونم بکنم مگر خدا به حق حضرت زهرا به دادشون برسه این مطلب هم خیلی آزارم میده که زمان استعمارگرانی مثل انگلیسی ها این جماعت هندو ،،،........آن وقت ها مسلمانان هند را برادران و خانواده وخویش خود حساب میکردند چون درمقابل ظلم ظالمان واجانب به وجودشان احتیاج داشتند ولی حالا می خواهند آنها رااز هند بیرون کنند وإدعاء میکنند که هند وطن آباء واَجدادی یشان نیست یکی نیست به این بی انصاف ها بگه موقع جنگ ها تون هم علیه اَجانب به مسلمون ها می گفتید که اینجا(هند)وطن آباء واَجدادی تون نیست؟؟؟؟؟؟............