پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

حوزه/ امام جمعه شهرستان مریوان گفت: امروز علنا در خیابان‌های هندوستان مسلمانان به دست هندوها قتل‌عام می شوند ولی سکوت آنها این را به ذهن ما متبادر می سازد که این نسل کشی یک برنامه بلندمدت جهانی علیه جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا مصطفی شیرزادی امروز در دیدار با جمعی از روحانیون اهل سنت، اظهار داشت: در لا به لای اخبار کرونا در جهان شاهد جنایات بیشمار و بزرگی علیه بشریت به ویژه مسلمانان هند هستیم.

امام جمعه شهرستان مریوان گفت: متأسفانه کشور هند بدون رعایت اصول انسانی به هندوهای تندرو و بی‌منطق چراغ سبز نشان داده است و این روزها شاهد وحشیانه‌ترین حملات علیه مسلمانان در این کشور هستیم.

این عالم اهل سنت در ادامه سخنان خود عنوان داشت: تأسف‌بارتر اینکه در این میان مجامع بین المللی به خاطر مطامع و منافع خود در برابر این نسل کشی بزرگ سکوت پیشه کرده اند که این جای تأسف و نگرانی دارد.

وی خطاب به حامیان دروغین حقوق بشر، عنوان کرد: امروز علنا در خیابان‌های هندوستان مسلمانان به دست هندوها قتل‌عام می شوند ولی سکوت آنها این را به ذهن ما متبادر می سازد که این نسل کشی یک برنامه بلندمدت جهانی علیه جهان اسلام است.

ماموستا شیرزادی با انتقاد از موضع منفعلانه کشورهای مسلمان در قبال این نسل کشی، گفت: سکوت کشورهای اسلامی روزگاری موجب شد که رژیم اسرائیل این‌گونه رفتار کند و اکنون نیز این سکوت و بی کفایتی سران اسلامی زمینه دیگری برای نسل کشی مسلمانان را مهیا کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha