جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محسن جلالی- معاون آموزش و پژوهش حوزه اصفهان

حوزه/ حجت الاسلام جلالی با اعلام لغو همایش «بیانیه گام دوم به سوی تمدن نوین اسلامی» به علت شیوع ویروس کرونا، گفت: از ۲۰۰ مقاله ارسال شده به دبیرخانه همایش، ۲۷ مقاله به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.

حجت الاسلام محسن جلالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، با اشاره به اقدامات  حوزه علمیه اصفهان در تبیین بیانیه گام دوم انقلاب پس از صدور این بیانیه از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار کرد: یکی از تصمیمات گرفته شده از سوی معاونت پژوهشی مرکز مدیریت حوزه علمیه اصفهان برگزاری همایش بیایه گام دوم انقلاب با محوریت تمدن نوین اسلامی  در اسفندماه ۹۸ بود.

وی بیان کرد: تصمیم گرفته شد مقالات حوزویان به این همایش ارسال شود تا حرکت و تلاشی در راستای تبیین و تحقق بیانیه گام دوم ایجاد کند، بر این اساس اعضای دفتر تبلیغات اسلامی، جامعه المصطفی و حوزه علمیه خواهران استان مقدمات کار و موضوعات را فراهم آوردند و از هفت محور بیانیه، سه محور عدالت، سبک زندگی و معنویت و اخلاق به همراه موضوع ویژه تمدن نوین اسلامی که از اهداف گام دوم و اهداف انقلاب است برای تبیین در این همایش انتخاب شد.

حجت الاسلام جلالی عنوان کرد: عنوان همایش؛ بیانیه گام دوم به سوی تمدن نوین اسلامی تعیین گردید و از شهریورماه سال جاری فرخوان ارسال مقاله انجام شد و بیش از دویست مقاله به دبیرخانه همایش فرستاده شد که از بین این مقالات، ۲۷ مقاله به عنوان مقالات برتر معرفی شد.

وی خاطر نشان کرد: از بین ۲۷ مقاله، سه مقاله نفرات اول تا سوم، شش مقاله شایسته تقدیر و هجده مورد نیز به عنوان مقالات قابل تحسین تعیین شدند و مقرر شد تا همایش در ۱۶ اسفند برگزار شود.

حجت الاسلام جلالی با تأکید بر تدارک مناسب و درخور برای برگزاری همایش بیانیه گام دوم به سوی تمدن نوین اسلامی، تصریح کرد: علیرغم اقدامات انجام شده برای برگزاری این همایش، اما به جهت رعایت مسائل بهداشتی و پزشکی و شرایطی که به دلیل انتشار ویروس کرونا پیش آمده است و دستوراتی که در خصوص عدم تجمع و اجتماعات از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان صادر شده، این همایش برگزار نمی شود.
وی افزود: با توجه به برگزار نشدن این همایش؛ تجلیل از برگزیدگان با اخذ شماره حساب و اهداء جوایز نقدی و ارسال تقدیرنامه درب منازل انجام خواهد شد.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha