پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 889373
۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷
حجت الاسلام ملکیان اصفهانی

حوزه/ حجت الاسلام ملکیان از اتمام داوری ها و ارزیابی ۲۰۰ مقاله ارسال شده به دبیرخانه همایش بیانیه گام دوم به سوی تمدن نوین اسلامی خبر داد و گفت: در مرحله نهایی ۲۷ نفر به عنوان برگزیدگان نهایی انتخاب و معرفی شدند.

حجت الاسلام رسول ملکیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، پیرامون آخرین آمار  و ارقام همایش بیانیه گام دوم به سوی تمدن نوین اسلامی اظهار کرد: ستاد بیانیه گام دوم متشکل از معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه اصفهان، معاونت پژوهش حوزه خواهران استان، معاونت پژوهش جامعه المصطفی شعبه اصفهان، معاونت پژوهش دفترتبلیغات اسلامی شعبه اصفهان، آخر شهریورماه سال جاری تشکیل شد.

وی ادامه داد: در برگزاری این همایش نهادهای حوزوی و فرهنگی استان اصفهان همچون مرکز مشاوره حوزه، مرکز خدمات و صدا و سیمای استان اصفهان نیز با مرکز مدیریت حوزه همکاری کردند.

دبیر همایش بیانیه گام دوم بسوی تمدن نوین اسلامی تصریح کرد: در مجموع ۲۰۱ مقاله با موضوعات تعیین شده همایش به دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد ۶۱ مقاله از برادران و ۱۴۰ مقاله توسط خواهران طلبه تهیه شده است و طبق آخرین آمار ۸۸ درصد مقالات توسط حوزویان و ۱۲ درصد از سوی غیرحوزویان خاصه دانشگاهیان ارسال شده است.

وی افزود: حدود ۱۰۶ مقاله از استان اصفهان و ۹۵ مقاله از دیگر استان های کشور به دبیرخانه همایش بیانیه گام دوم بسوی تمدن نوین اسلامی آثار خود را ارسال کرده اند.

حجت الاسلام ملکیان عنوان کرد: داوران همایش ۲۷ نفر را در مجموع به عنوان نفرات برگزیده نهایی از میان آثار ارسالی انتخاب کرده اند که درقالب لیست ذیل معرفی می شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha