چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
اسامی برندگان

حوزه/ اسامی برندگان مسابقات بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی (یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی) اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اسامی برندگان مسابقات بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی (یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی) از سوی مرکز آموزش های مجازی و غیر حضوری دانشگاه فرهنگ و معارف اسلامی منتشر شد.

خاطر نشان می شود: توجه به این نکات لازم است، غیر از مسابقه کتابخوانی که برندگان آن به وسیله قرعه کشی مشخص گردیده اند بقیه آثار ارسالی در همه مسابقات ارزیابی شده اند و طبق معیارهای اعلام شده در آیین نامه مسابقات، امتیاز دهی شده اند، در برخی مسابقات، آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره امتیاز لازم برای حضور در رقابت را نداشته اند لذا تعداد برنده ها به ۵ نفر نرسید. (مثل مسابقه مقاله نویسی و اینفوگرافی).

در مسابقه نقاشی علاوه بر نفرات برتر، برای تشویق کودکان به همه شرکت کنندگان مبلغی به عنوان هدیه پرداخت می گردد.

برندگان باید تا تاریخ ۲۰ / ۱۲/ ۱۳۹۸ تصویر کارت ملی و یا صفحه اول شناسنامه خود و نیز شماره حساب یا شماره کارت بانک ملی و در صورتی که در بانک ملی حساب ندارند شماره شبای یکی از بانک های دیگر را به ادمین کانال روابط عمومی به آدرس  falaah_admin@ در یکی از پیام رسان های ایتا، سروش یا بله ارسال نمایند.

(برای دریافت هدیه مسابقات نقاشی ارسال تصویر صفحه اول شناسنامه کودک به این آدرس falaah_admin@   الزامی است)

با توجه به اتمام سال مالی و بسته شدن حساب های مرکز ممکن است واریز جوایز به سال ۱۳۹۹ موکول گردد ولی در صورتی که همه برندگان اطلاعات درخواستی را تا تاریخ مقرر ارسال نمایند احتمال واریز در سال ۹۸ خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha