جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مبارزه با کرونا

حوزه/ رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: از ۳۰ بهمن تا امروز ۱۵ اسفند ماه و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ابتلای قطعی ۳۵۱۳ نفر به کووید۱۹ در کشور تایید شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، دکتر کیانوش جهانپور، در جمع خبرگاران اظهار کرد: از ۳۰ بهمن تا امروز ۱۵ اسفند ماه و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ابتلای قطعی ۳۵۱۳ نفر به کووید۱۹ در کشور تایید شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه وضعیت بهبود یافتگان مبتلا به کووید۱۹ در کشور رو به افزایش است، به گونه ای که تا کنون ۷۳۹ نفر از مبتلایان، بهبود یافته و ترخیص شده اند و امیدواریم با اقدامات درمانی و دارویی در نظر گرفته شده، این آمار افزایش قابل توجهی در روزهای آینده داشته باشد.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: متاسفانه تا کنون در کشور تا امروز ۱۰۷ نفر بر اثر ابتلا به کووید۱۹ جان خود را از دست داده اند البته این نکته مهم است که نسبت موارد فوتی به کل مبتلایان به کووید۱۹ در کشور به شدت کاهش و بهبود یافتگان به شدت در حال افزایش است.

دکتر جهانپور یادآور شد: متاسفانه استانهای تهران، گیلان، قم، اصفهان و مرکزی بیشترین موارد ابتلا به کووید۱۹ را داشته اند و توصیه اکید ما کماکان، کاهش سفرهای غیرضروری و به حداقل رساندن ترددهای شهری و بین شهری است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha