پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
پویش مردمی ایران قدردان شماست

حوزه/ حجت‌الاسلام ساعدی گفت: با توجه به اینکه پزشکان و پرستاران جهادگر، امروز در خط مقدم مبارزه با کروناویروس در سراسر میهن عزیز اسلامی ایران هستند، تصمیم گرفتیم با راه‌اندازی پویشی مردمی، از زحمات آن‌ها تقدیر و تشکر کنیم.

حجت‌الاسلام میلاد ساعدی، مسئول فرهنگی مسجد الغدیر اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به راه‌اندازی پویش مردمی حمایت و تقدیر از پزشکان و پرستاران کشور، اظهارداشت: با توجه به اینکه پزشکان و پرستاران جهادگر، امروز در خط مقدم مبارزه با کروناویروس در سراسر میهن عزیز اسلامی ایران هستند، تصمیم گرفتیم با راه‌اندازی پویشی مردمی، از زحمات آن‌ها تقدیر و تشکر کنیم.

وی افزود: نام این پویش را «ایران قدردان شماست» قرار دادیم و تلاش می‌کنیم با گسترش آن در فضای مجازی با هشتک #ایران_قدردان_شماست، گوشه‌ای از زحمات پزشکان و کادر درمانی بیمارستان‌ها را جبران کنیم.

حجت‌الاسلام ساعدی ادامه داد: این پویش مردمی و هشتک از مسجد الغدیر و محله آخر اسفالت اهواز شروع شده و امید داریم تا همه مردم به این پویش بپیوندند.

به گزارش «حوزه»، شما مخاطبین ارجمند نیز می‌توانید با نوشتن هشتک (#ایران_قدردان_شماست) بر روی کاغذ A۴ و ارسال آن برای حوزه‌نیوز (اینجا کلیک کنید) و همچنین انتشار آن در صفحات اجتماعی خودتان، در این پویش عضو شوید.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • Saeed IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۵
    0 0
    عالییییییییییییییی مثل همیشه خیلی وقته منتظر بودم