جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 889435
۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶
جنگ طلبه ها با کرونا

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه همدان با اعلام آمادگی طلاب حوزه‌های علمیه استان همدان در همکاری و همیاری با کادر درمان و نهادهای مختلف در مبارزه با ویروس کرونا، گفت: در تماس‌های تلفنی با مسئولان علوم پزشکی همدان این درخواست مطرح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام مهدی ارتقایی، در جمع خبرنگاران با اعلام آمادگی طلاب حوزه‌های علمیه استان همدان در همکاری و همیاری با کادر درمان و نهادهای مختلف در مبارزه با ویروس کرونا، اظهار داشت: در تماس‌های تلفنی با مسئولان علوم پزشکی همدان این درخواست مطرح و اعلام آمادگی طلاب همدانی برای همیاری و حضور در بیمارستان‌های استان همدان اعلام شد.

وی با بیان اینکه روحانیت در تمام صحنه‌ها و مشکلات در کنار مردم بوده و خواهد بود، ابراز داشت: طی فراخوانی که توسط معاونت تبلیغ حوزه علمیه همدان صورت گرفته است، از تمامی طلاب دعوت به عمل آمده است تا با حضور جهادی خود، بار دیگر این همدلی را به اثبات برسانند.

حجت الاسلام ارتقایی تصریح کرد: فعالیت‌های جهادی سلامت‌محور شامل ضدعفونی نمودن اماکن عمومی، مراکز دینی، توزیع اقلام بهداشتی، تهیه اقلام ضروری برای سالمندان و از این دست اقدامات خواهد بود که توسط طلاب و مبلغان جهادی همدان انجام خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: طلاب همدانی می‌توانند با ارسال نام و نام خانوادگی خود به شماره ۰۹۱۷۷۳۰۳۵۶۵، حجت‌الاسلام طاهری، آمادگی خود را اعلام کنند تا جهت برنامه ریزی و اعزام طلاب، توسط معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه علمیه همدان اقدامات لازم صورت گیرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha